فرار کی روش از شجاع و کنعانی زادگان در قطر ، جنجال نو با ملی پوشان ایران؟

به گزارش مجله مدیاپلیر، یکی از اتفاقات جالب توجه بعد از رفتن کی روش به قطر عدم حضور او در تمرین تیم الاهلی تا اینجای کار بوده است.

فرار کی روش از شجاع و کنعانی زادگان در قطر ، جنجال نو با ملی پوشان ایران؟

به گزارش خبرنگاران کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر بعد از قبول راهنمایی سرمربیگری این تیم کارش را با حضور در تمرینات باشگاه های این کشور شروع کرد و چند مسابقه در لیگ ستارگان قطر را از نزدیک زیر نظر گرفت.

کی روش در این مدت در تمرینات تیم های مختلفی از جمله السد قطر را دیدن کرد و روز گذشته هم به تمرین تیم الدحیل، صدرنشین لیگ ستارگان قطر رفت. کی روش مورد استقبال مدیران این باشگاه نهاده شد.

مربی پرتغالی بعلاوه به تمرین تیم العربی که در رده دوم جدول لیگ ستارگان قرار گرفته است هم سری زد تا گفتگویی با کادر فنی این تیم داشته باشد.

یکی از اتفاقات جالب توجه عدم حضور کی روش در تمرین تیم الاهلی تا اینجای کار بوده است. الاهلی هرچند در رده هفتم جدول قرار گرفته است اما علت کی روش احتمالاً چیزی جز جایگاه این تیم در جدول رده بندی لیگ ستارگان است.

الاهلی محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو مدافع تیم ملی ایران را در اختیار دارد؛ دو بازیکنی که در جام جهانی 2022 قطر مورد اعتماد کی روش قرار نگرفتند و در ترکیب اصلی ایران جایی نداشتند.

چالش مربی پرتغالی با این دو مدافع اما پس از اعلام خداحافظی رسمی کی روش از تیم ملی شدت گرفت؛ جایی که کنعانی زادگان زیر پیغام کی روش نوشت: تو به ایران خیانت کردی نه من و شجاع. این پیغام بازتاب بسیار گسترده ای داشت و نشان داد کنعانی زادگان و خلیل زاده تا چه مقدار از دست سرمربی سابق تیم ملی عصبانی هستند.

البته هنوز تا انتها این فصل از مسابقات لیگ ستارگان قطر چند هفته دیگر به جای مانده است و شاید کی روش به تمرینات الاهلی هم سری بزند اما در این صورت بعید است با زوج ایرانی خط دفاع این تیم روبرو گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1738

به "فرار کی روش از شجاع و کنعانی زادگان در قطر ، جنجال نو با ملی پوشان ایران؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار کی روش از شجاع و کنعانی زادگان در قطر ، جنجال نو با ملی پوشان ایران؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید