طیبی: همه ما باید به صنعت نفت یاری کنیم، خوشحالم که با پورموسوی کار می کنم

به گزارش مجله مدیاپلیر، محمد طیبی مدافع جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: خوشحالم که با سیداکبر پورموسوی کار می کنم و امیدوارم فصل خوبی در تیم جدیدم داشته باشم.

طیبی: همه ما باید به صنعت نفت یاری کنیم، خوشحالم که با پورموسوی کار می کنم

محمد طیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اینکه تصمیم به حضور در صنعت نفت آبادان گرفته است، گفت: بعد از جدایی از سپاهان چند پیشنهاد داشتم، ولی وقتی پیشنهاد صنعت نفت به دستم رسید در نهایت ترجیح دادم که این تیم را انتخاب کنم و دوباره در جنوب فوتبالم را ادامه دهم. من دوست داشتم با پورموسوی کار کنم و شادم که این اتفاق رخ داد، از طرفی صنعت نفت یکی از تیم های عظیم و باریشه در فوتبال ایران است و حضور در این تیم پرطرفدار برایم افتخار است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید

وی درباره شرایط سخت صنعت نفت در فصل گذشته و اینکه آیا مسائل تیم آبادانی در فصل جدید حل خواهد شد، توضیح داد: صنعت نفت امید مردم آبادان و طرفداران متعصبش است و همه ما باید به این تیم یاری کنیم تا آرامش داشته باشد. مسئولان هم باید به فکر باشند تا این تیم دغدغه ای نداشته باشد و بتواند با کسب نتایج خوب طرفدارانش را شاد کند.

مدافع جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که چرا از سپاهان جدا شد، گفت: دوست ندارم در خصوص گذشته صحبت کنم. به هرحال شرایط طوری بود که تصمیم به جدایی گرفتم و امیدوارم در صنعت نفت روزهای خوبی را تجربه کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 766

به "طیبی: همه ما باید به صنعت نفت یاری کنیم، خوشحالم که با پورموسوی کار می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طیبی: همه ما باید به صنعت نفت یاری کنیم، خوشحالم که با پورموسوی کار می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید