شکست یاران حدادی و کامرانی در شب پیروزی تیم کاظمی

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران: یاران حامد حدادی و مهدی کامرانی در لیگ بسکتبال چین مقابل حریفان خود شکست خوردند و یاران ارسلان کاظمی پیروز به شکست حریف خود شدند.

شکست یاران حدادی و کامرانی در شب پیروزی تیم کاظمی

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، در مرحله دهم لیگ بسکتبال چین موسوم به CBA، یاران حامد حدادی و مهدی کامرانی مقابل حریفان خود شکست خوردند و هم تیمی های ارسلان کاظمی پیروز به شکست حریف خود شدند.

تیم بسکتبال کینگدائو که حامد حدادی، سنتر ملی پوش ایران را در اختیار دارد مقابل تیم شاندونگ 106 بر 101 تن به شکست داد تا تعداد برد و باخت های این تیم در عدد پنج مساوی گردد. بازیکن 218 سانتی متری ایران عملکرد فوق العاده ای در این بازی داشت و 25 امتیاز، 16 ریباند، دو پاس گل به نام خود ثبت کرد. کینگدائو در حال حاضر تیم دهم جدول لیگ بسکتبال چین است.

چونگ کینگ دراگونز به همراه ارسلان کاظمی مقابل تیم ژجیانگ 120 بر 116 به فزونی رسید. کاظمی در این مسابقه 15 امتیاز، 9 ریباند و پنج پاس گل به نام خود و به سود تیمش ثبت کرد. چونگ کینگ با دو پیروزی و هشت شکست در مکان نوزدهم جدول 20 تیمی لیگ چین قرار گرفته است.

در دیگر بازی امروز تیم جیانگسو تُنگ شی با حضور مهدی کامرانی با نتیجه 95 بر 87 نتیجه را به شانگهای واگذار کرد. کامرانی در این مسابقه 19 امتیاز، دو ریباند و 9 پاس گل داشت. جیانگسو در حال حاضر با یک پیروزی و 9 شکست، تیم آخر جدول لیگ چین است.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 193

به "شکست یاران حدادی و کامرانی در شب پیروزی تیم کاظمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست یاران حدادی و کامرانی در شب پیروزی تیم کاظمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید