سفر به تایلند برای دیدنی های کولایپ، جزیره بهشتی (تور تایلند)

به گزارش مجله مدیاپلیر، هرگاه فرصت سفر و گردشگری را برای خود و همراهانتان مهیا دیدید حتما یک سفر به تایلند برای تماشا جزیره کولایپ و ساحل طلوع آفتاب آن را ترتیب دهید! تایلند کشوری است پر از جاذبه های طبیعی گردشگری و گردشگری که همه سال با جذب گردشگران و گردشگر های بیشماری سبب رونق صنعت گردشگری این کشور می شوند و آن را از خوابی که در بیشتر کشورهای همجوار تایلند در این صنعت بوجود آمده است، بیدار می نماید. با خبرنگاران باشید برای شناخت جاذبه های گردشگری تایلند و صد البته تماشای های کولایپ.

سفر به تایلند برای دیدنی های کولایپ، جزیره بهشتی (تور تایلند)

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

جزیره ای فوق العاده زیبا به نام کولایپ

جزیره کولایپ یکی از جاذبه های گردشگری و جاذبه های گردشگری به شمار میرود که در قسمت جنوبی این کشور واقع شده است. در این جزیره امکانات سرگرمیی و آسایشی مورد احتیاج شما به طور تمام و کمال در طول سفر به تایلند تهیه می شود تا تنها شما به احساس خوشایندی که در این مکان دست یافته اید، مشغول باشید ! در جزیره کولایپ مردمان محلی و ساحل نشینان برای شما انواع غذاهای دریایی تازه و خوشمزه را آماده می کنند تا در کنار اوقات فراغت بی نظیری که برای شما با حضور در چنین جزیره ای به ارمغان آورده شده است، مزه غذاهای جنوب تایلند نیز در ذهنتان ماندگار شود.جالب است بدانید در جزیره کولایپ به سبب وسعت کوچک آن، هیچ گونه وسیله نقلیه ای وجود ندارد و برای بازدید از تماشای های کولایپ، تنها قایق هایی هستند که از آن سوی رودخانه، گردشگران و حتی افراد محلی خارج شده از جزیره را وارد جزیره می کنند.

ساحل طلوع آفتاب در بهشتی به نام کولایپ

طلوع آفتاب به خودی خود به خاطر شگفتی و عزمت بزرگی که دارد، سبب منقلب شدن ببینده های خود می شود حال فرض کنید چنین پدیده نام آشنایی را از ساحل طلوع آفتاب جزیره بهشتی کولایپ تایلند مشاهده نمایید! در حقیقت اینگونه باید مطرح کرد که، در کنار جذابیت های متنوع جزیره ای، تنها تماشا طلوع آفتاب از این ساحل سبب برجسته شدن جزیره کولایپ شده است. این ساحل جزیره ای که به جرات می توان گفت؛ ناب ترین مکان موجود در کشور تایلند برای تماشا طلوع آفتاب می باشد. از آب دریایی زلال با جانورانی آبزی گوناگون و بعلاوه شن و ماسه های یک دست و سفیدی بهره می برد که قادر خواهد بود دل هر گردشگر و مسافری را برای چند دقیقه راه رفتن با پای برهنه بر روی آن، ترغیب کند. ساحل طلوع آفتاب در مقابل سواحل اعجاب انگیز بصری پاتایا تقریبا حرف های زیادی برای گفتن ندارد، اما میزان رضایت گردشگر ها و گردشگرانی که لااقل به میزان تماشا یک طلوع آفتاب در آن، اقامت داشته اند این مهم را تایید می نماید که با وجود بزرگی سایر سواحل موجود در تایلند، تنها تماشا طلوع آفتاب از ساحل جزیره کولایپ است که حس بی نظیری را به بیننده خود منتقل می نماید و از بینظیرترین جاذبه های گردشگری تایلند هستش.

سرگرمیات و سرگرمی های جزیره

هر جایی که آب، آن هم به میزان آب های دریایی ساحل آفتاب کولایپ که از نظر زلالی و شفافی در دنیا کم نظیر می باشند، سرگرمیات آبی همانند، شنا، غواصی، ماهیگیری، قایق سواری، اسنورکل و غیره قطعا برپا خواهند بود! اما در کنار این ها سرگرمی های دیگری نیز مانند؛ پیاده روی شن های ساحلی، ماساژ معروف تایلندی و بعلاوه کلاس های آموزشی چاپ کلاقه ای که به نوعی طراحی بر روی پارچه می باشد، وجو دارد. تازه تمام این ها یک طرف، سرگرمی و تنوع غذایی در کنار انواع و اقسام نوشیدنی های خنک و گوارا که در این جزیره وجود دارد نیز می توان به آن ها افزود.

موارد حاشیه ای ساحل طلوع آفتاب کولایپ

از مهم ترین موارد حاشیه در سفر به جزیره کولایپ حتی اگر تک نفره هم سفر نموده باشید، پیدا کردن سرپناهی حداقل به مدت یک شب برای شما خواهد بود تا بتوانید پس از سپیده دم صبح، طلوع حیرت آور آفتاب را از این ساحل با چشم خود مشاهده نمایید که اگر پیروز به این کار نشوید و خستگی سفر منجر به خواب شما شود، قطعا باید یک شب دیگر را در جزیره کولایپ بمانید و حتما از نزدیک شاهد طلوع بی نظیر آفتاب از این ساحل باشید تا بتوان گفت تماشای های کولایپ را دیده اید. اما نگران هزینه های سفر نباشید؛ سفر به تایلند خیلی هم پر خرج نیست و هر میزان که دلتان بخواهد می توانید در این کشور و به خصوص جزیره جنوبی آن یعنی کولایپ اقامت داشته باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1714

به "سفر به تایلند برای دیدنی های کولایپ، جزیره بهشتی (تور تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به تایلند برای دیدنی های کولایپ، جزیره بهشتی (تور تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید