سریال از مردگان متحرک بترسید برای فصل هفتم تمدید شد

به گزارش مجله مدیاپلیر، شبکه aMC پیش از پخش نیمه دوم فصل ششم سریال از مردگان متحرک بترسید (Fear The Walking Dead) رسما این مجموعه را برای فصل هفتم تمدید کرد.

سریال از مردگان متحرک بترسید برای فصل هفتم تمدید شد

سریال از مردگان متحرک بترسید در سال 2015 زیر سایه مردگان متحرک به دنیا آمد، اما خیلی زود توانست به اثری تمایز و قدرتمند تبدیل گردد و توجه بسیاری از دوست داران سریال های زامبی محور و پساآخرالزمانی را به خود جلب کرد. داستان از مردگان متحرک بترسید کمی قبل از شروع سریال اصلی رقم می خورد و در ابتدا داستان دو خانواده را روایت می نماید که باید با یکدیگر بمانند و در مقابل ویروس کشنده ای که سبب پدید آمدن زامبی ها شده است، مقاومت نمایند. شبکه aMC در ابتدای سال 2021 ادامه فصل ششم این مجموعه را پخش می نماید و حالا در توئیتی تأیید نموده فصل هفتم سریال از مردگان متحرک بترسید هم ساخته خواهد شد.

  • اسپین آف های سریال مردگان متحرک بعد از فصل یازدهم در راه است

در حال حاضر در کنار مردگان متحرک، دو سریال فرعی بر اساس اتفاقات این سریال آخرالزمانی در حال پخش است، اما aMC میخواهد پس از انتها یافتن سریال اصلی در سال 2022 بعد از 11 فصل، چند مجموعه فرعی دیگر را با موضوع شخصیت های مردگان متحرک بسازد. یک اسپین آف با تمرکز بر دو شخصیت دریل دیکسون و کارول پلتیر ساخته خواهد شد که نورمن ریداس و ملیسا مک براید برای نقش آفرینی دوباره در این سریال باز خواهند گشت. هنوز اسمی برای این مجموعه انتخاب نشده است، اما در سال 2023 شاهد پخش آن خواهیم بود. دومین سریال جدید aMC داستان های مردگان متحرک نام خواهد داشت که بر اساس اطلاعات منتشر شده یک مجموعه آنتولوژی با اپیزودهایی منفصل است که طی هر قسمت روی یک شخصیت جدید یا قدیمی تمرکز می نمایند. در نتیجه بعضی از شخصیت های سریال های اصلی که تا به امروز کشته شده اند شانس حضور در این مجموعه را خواهند داشت.

تاریخ پخش فصل هفتم از مردگان متحرک بترسید تعیین نیست، اما احتمالا در سال 2022 شاهد پخش این فصل خواهیم بود.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 893

به "سریال از مردگان متحرک بترسید برای فصل هفتم تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال از مردگان متحرک بترسید برای فصل هفتم تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید