دکوراسیون مغازه جواهر فروشی شیک و لوکس

به گزارش مجله مدیاپلیر، مالک یک فروشگاه یا مغازه طلا و جواهر فروشی همواره سعی می نماید برترین مدل ها و چشم گیرترین مدل ها در مغازه خود داشته باشد تا مشتریان را به سمت خود جلب کند اما دکوراسیون مغازه جواهر فروشی هم باید همچون محصولات داخل ویترین مغازه مثل جواهر بدرخشد تا نهایت تاثیر گذاری را در جلب مشتریان به داخل مغازه ایجاد کند. در این مطلب به معرفی نکاتی مهم درباره نحوه چینش و تزئین دکوراسیون جواهر فروشی های لوکس و شیک می پردازیم تا تفاوت واقعی بین یک محیط لوکس با دقت طراحی شده و یک محیط معمولی را به صورت واضح مشاهده کنید.

دکوراسیون مغازه جواهر فروشی شیک و لوکس

زمانی که یک خریدار وارد فروشگاه جواهر فروشی می گردد اولین چیزی که انتظارش را دارد کلاس و لوکس بودن محیط است. چنین مکان ها باید طوری طراحی بشوند تا زیباترین کالکشن های جواهر آلات را به معرض نمایش بگذارند. اگر یک فروشنده بخواهد نهایت رضایتمندی را برای مراجعه نمایندگان خود فراهم بیاورد باید اجازه دسترسی و آنالیز راحت محصولات را به مشتریان خود بدهد و در عین حال به موضوع امنیت هم توجه کند. یه طور کلی دو عامل نورپردازی و نحوه روشن کردن و بنمایش گذاشتن ویترین مغازه از مهم ترین موارد در طراحی داخلی یک مغازه جواهر فروشی هستند.

شاید بتوان به جرات گفت: نورپردازی مناسب حتی از خود دکوراسیون هم مهمتر است زیرا شما حتی اگر برترین دکوراسیون مغازه جواهر فروشی را داشته باشید اما از نورپردازی مناسبی استفاده نکنید نخواهید توانست زیبایی واقعی دکوراسیون خود را برای مشتری ها به نمایش بگذارید. هر مشتری برای ورود به جواهر فروشی احتیاج به تماشا جذابیت هایی دارد تا رغبت نموده و وارد مغازه گردد و شما می توانید با نورپردازی صحیح، این انگیزه را در او ایجاد نمایید.

نورپردازی مناسب در دکوراسیون داخلی مغازه جواهر فروشی یکی از مهم ترین مباحث است و باید به آن توجه ویژه ای گردد. هیچ شخصی حاضر نیست در داخل مغازه ای کم نور به خرید جواهرات مورد نظر خود بپردازد، زیرا مکان کم نور احساس ناامنی را در مشتری بوجود می آورد و در کنار اینکه نمی تواند دید خوبی بروی اجناس موجود در مغازه داشته باشد، از بالابردن بودجه خود برای خرید نمونه های بهتر و سنگین تر هم هراسناک است. درجه و شدت نورپردازی در مغازه شما بستگی به حالتی دارد که برای دکوراسیون مغازه خود می پسندید. اگر بیشتر محصولات شما از جواهرآلات کلاسیک تشکیل شده، بهتر است مقدار روشنایی خود را در محیط افزایش بدهید و اینکار را با لوسترهایی فاخر و کریستالی با شاخه های متعدد عملی کنید، اگر هم بیشتر به محصولات مدرن می پردازید بهتر است از سیستم های روشنایی هالوژنی و محو شده در سقف بهره ببرید تا محیطی ظریف و ساده و در عین حال لوکس داشته باشید. با استفاده از یک نورپردازی مناسب می توانید یک محصول خاص را در ویترین مغازه خود به اسم نقطه کانونی تبدیل کنید و آنرا در مرکز دید همگان قرار دهید تا به وسیله همین جنس خاص مشتریان به داخل مغازه کشیده شوند و مدل های دیگر را هم آنالیز نمایند.

بعلاوه دکوراسیون مغازه جواهر فروشی می بایستی به صورت باز و جادار طراحی گردد یعنی نبایستی بیش از میزان کوچک و تو در تو باشد. حتماً شما هم جواهرفروشی های متعددی را دیده اید که که دارای دکوراسیونی کوچک و محدود هستند و تمامی جواهرات را در کنار هم و به شکلی نامنظم قرار داده اند زیرا چاره دیگری جز اینکار ندارند. مشتری برای خرید شیئی با ارزش به نام جواهر وارد مغازه می گردد در نتیجه می بایستی هر جواهر در قسمتی معین و کاملاً باز قرار داده شده تا در کنار نورپردازی مناسب، تمامی زیبایی خود را نشان دهد. به این شکل است که یک دکوراسیون مغازه جواهر فروشی زیبا و مناسب می تواند فروش را تضمین و مشتری های شما را وفادار به خرید دائمی از شما نماید.

برترین حالت برای دکوراسیون مغازه جواهر فروشی دقیقاً همانی ست که جواهر فروشی های بسیار عظیم آن را اجرا می نمایند؛ با ورود به مغازه فضایی باز در مقابل شماست و هر جواهر در قسمتی معین قرار گرفته است. خریدارمی تواند با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی، جواهر مورد نظر خود را از زوایای مختلف و با دقت دیده و برترین انتخاب را داشته باشد. در نتیجه یک دکوراسیون مغازه جواهر فروشی مناسب می تواند هم زیبایی برای مغازه شما به ارمغان بیاورد، هم مشتری های بیشتری به شما تقدیم کند و هم فروش فراوان تری را نصیب شما نماید.

منبع: اتاق
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1290

به "دکوراسیون مغازه جواهر فروشی شیک و لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون مغازه جواهر فروشی شیک و لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید