دو گل به استقلال کادو دادیم، حریف با وقت کشی از گلش مراقبت کرد

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی شامگاه امروز چهارشنبه با ملاقات تیم های استقلال و ذوب آهن در استادیوم آزادی تهران پیگیری شد که طی آن شاگردان فرهاد مجیدی پیروز شدند 2 بر یک حریف اصفهانی را شکست دهند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

دو گل به استقلال کادو دادیم، حریف با وقت کشی از گلش مراقبت کرد

مجتبی حسینی پس از این ملاقات گفت: فکر می کنم یکی از بازیهای خوب این فصل را به نمایش گذاشتیم. در نیمه اول به طور کامل بازی در اختیار ما بود و با سیستم مناسبی برابر یک تیم خوب به قرار گرفتیم و موقعیت هایی را هم ایجاد کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: در نیمه دوم هم آغاز خوبی داشتیم و همین فرایند را ادامه دادیم اما با یک اشتباه بچگانه به بازیکن استقلال کادو دادیم و گل اول را خوردیم. البته چند دقیقه بعد دروازه بان استقلال هم به ما کادو داد و به گل تساوی رسیدیم.

حسینی ادامه داد: گل دوم را هم روی اشتباه بچگانه که نباید در این سطح رخ بدهد دریافت کردیم. در ادامه استقلال با وقت کشی و یک دفاع تیمی خوب و استفاده از ضد حمله بازی را کنترل کند.

سرمربی ذوب آهن در سرانجام گفت: از زحمات تک تک بازیکنانم تشکر می کنم که بازی قوی و پایاپایی را به نمایش گذاشتند. داوری خیلی هم خوب بود اما با توجه به اتفاقات دربی تیم ها فشار می آورند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1237

به "دو گل به استقلال کادو دادیم، حریف با وقت کشی از گلش مراقبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو گل به استقلال کادو دادیم، حریف با وقت کشی از گلش مراقبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید