خلیل زاده: فکر نمی کردم گلم بهترین آسیا گردد ، گل مدافع پرسپولیس را ببینید

به گزارش مجله مدیاپلیر، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نمی کردم گلم به الاهلی بهترین گل سال آسیا گردد و باید بگویم خودم هم به این گل رای دادم.

خلیل زاده: فکر نمی کردم گلم بهترین آسیا گردد ، گل مدافع پرسپولیس را ببینید

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، شجاع خلیل زاده، درباره انتخاب گلش به عنوان بهترین گل سال آسیا گفت: هر گلی که برای پرسپولیس زده ام برای من لذت بخش است اما می توانم بگویم که گلی که به الاهلی عربستان زدم، بهترین گل من بود. دست همه کسانی که به من رای دادند را می بوسم و از همه آنها ممنون هستم. حتی از کسانی هم که به من رای ندادند هم متشکرم.

وی درباره اینکه کمپین جالبی برای انتخاب گل او به راه افتاد و مجریان تلویزیونی، بازیگران، خوانندگان و ورزشکاران زیادی از مخاطبان خود درخواست نموده بودند به گل خلیل شجاع زاده رای بدهند، اضافه کرد: همه این عزیزان به من لطف داشتند و من از آنها متشکرم که در این راه به من یاری کردند. آنقدر در این مدت این عزیزان به من لطف داشتند که شرمسار آنها هستم. امیدوارم که لایق این همه محبت باشم.

خلیل زاده در باره اینکه خودش فکر می کرد گلی که به الاهلی عربستان زد به عنوان بهترین گل سال آسیا انتخاب گردد، گفت: آن موقع که این توپ را گل کردم به این مسئله فکر نمی کردم که گل من بهترین گل آسیا گردد چراکه همیشه در این نظرسنجی ها سر ایرانی ها را می بُرند اما طرفداران و ارتش میلیونی سرخ به من یاری کردند تا بتوانم به این مهم دست پیدا کنم و از همه آنها ممنون هستم.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

مدافع تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا باز هم طرفداران می توانند شاهد به ثمر رساندن گل های زیبا از سوی او باشند، اعلام نمود: من کوششم را می کنم اما هوای پرسپولیس این روزها خوب نیست. امیدوارم تیم خیلی بهتری شویم و آن چیزی باشیم که طرفداران می خواهند. ما طرفداران را درک می کنیم و کوشش می کنیم تا عملکرد خیلی بهتری داشته باشیم و طرفداران بدانند ما حال و هوای آنها را درک می کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا خودش به گلی که زده در این نظرسنجی رای داده یا نه، اضافه کرد: صادقانه می گویم به گل خودم رای دادم. البته اگر گل من در این رقابت نبود، به گل بازیکن ازبکستانی رای می دادم؛ چراکه گل خیلی قشنگی به ثمر رساند.

  • عکس | علیرضا بیرانوند و کتایون خسرویار در مراسم بهترین های سال آسیا
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 157

به "خلیل زاده: فکر نمی کردم گلم بهترین آسیا گردد ، گل مدافع پرسپولیس را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: فکر نمی کردم گلم بهترین آسیا گردد ، گل مدافع پرسپولیس را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید