مهره های تاثیرگذار یحیی در انتظار متمم قرارداد، دو نفر چشم انتظار

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای بازی با استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راهی شهر دوشنبه شد که همچنان بحث جابجایی تابستانی سرخپوشان ادامه دارد.

مهره های تاثیرگذار یحیی در انتظار متمم قرارداد، دو نفر چشم انتظار

باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی توانست علیرضا ابراهیمی، رضا دهقانی، علی نعمتی، رضا اسدی و حامد پاکدل را جذب کند تا آنها بتوانند جای خالی محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی و شهریار مغانلو را پر نمایند.

جعفر سمیعی مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس برای توافق اقتصادی دوباره با این بازیکنان فرصت کافی نداشت تا نوبت به مجید صدری سرپرست تازه باشگاه برسد.

سمیعی پس از چالش های فراوان در جذب مهره های مد نظر سرمربی تیم با خواسته بازیکنان قدیمی این تیم مبنی بر افزایش رقم قراردادهای آنها روبرو شده است.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس برای فصل آینده خود حدود دو میلیارد و 200 میلیون تومان دریافت خواهد نمود. این در حالی است که رقم قرارداد بازیکنان تازه این تیم به چهار برابر هم رسیده است. مدافع سرخپوشان مرکز منتظر اعلام سمیعی است تا قبل از رفتن خود رقم قرارداد او را افزایش دهد.

موضوعی که درباره حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی هم صدق می نماید. او که با درخواست یحیی قید سرمربیگری در تیم دیگری از لیگ برتر را زد با وجود داشتن قرارداد برای فصل آینده منتظر متمم اقتصادی در رقم قراردادش است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس قول داده اند مبالغ دریافتی این بازیکنان برای فصل آینده را افزایش دهند تا رضایت آنها را هم از لحاظ اقتصادی جلب نمایند.

تیم فوتبال پرسپولیس 23 شهریورماه امسال مقابل استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2021 آسیا بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1303

به "مهره های تاثیرگذار یحیی در انتظار متمم قرارداد، دو نفر چشم انتظار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهره های تاثیرگذار یحیی در انتظار متمم قرارداد، دو نفر چشم انتظار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید