خبرنگاران پلیس کودک سه ساله ربوده شده در مشهد را پیدا کرد

به گزارش مجله مدیاپلیر، مشهد- خبرنگاران- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس در عملیاتی ضربتی کودکی سه ساله را که همراه خودرو دایی خود ربوده شده بود پیدا کرد.

خبرنگاران پلیس کودک سه ساله ربوده شده در مشهد را پیدا کرد

سردار محمد کاظم تقوی روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اضافه کرد: صبح امروز گزارش سرقت یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 سفید رنگ در بلوار شهید فکوری به فوریتهای پلیسی 110 اعلام شد که در این سرقت کودکی خردسال در داخل خودرو بوده و موضوع از حساسیت برخوردار بود.

وی اضافه کرد: مالک خودرو به داروخانه شبانه روزی مراجعه کرده و در این لحظه سارق، خودرو را همراه با کودک به سرقت برده بود و با توجه به حساسیت موضوع، طرح عملیات ضربتی در دستور کار مرکز فرماندهی و کنترل پلیس، پلیس آگاهی،پلیس امنیت عمومی،فتا و فرماندهی انتظامی مشهد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با اقدامات اطلاعاتی گسترده و ردزنیهای علمی تمامی محورهای خروجی شهر مشهد تحت کنترل دقیق قرار گرفت.

تقوی اضافه کرد: سارق خیابانی از ترس پلیس، کودک سه ساله را در جهت مشهد -نیشابور کنار تپه ای رها کرده بود و پس از طی مسافتی خودرو را نیز کنار جاده رها و متواری شده بود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع، سرعت عمل و هماهنگی پلیسهای تخصصی استان و فرماندهی انتظامی مشهد، این کودک سالم و سلامت به آغوش خانواده بازگشت و خودروی مسروقه نیز کشف شد.

او ادامه داد: پلیس با توجه به سرنخهای به دست آمده عملیات دستگیری متهم فراری را در دستور کار خود قرار داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1134

به "خبرنگاران پلیس کودک سه ساله ربوده شده در مشهد را پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس کودک سه ساله ربوده شده در مشهد را پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید