خانه منحصربفرد یک خانواده نروژی

به گزارش مجله مدیاپلیر، خانه منحصربفرد یک خانواده نروژی

Hjertefolger فامیلی یک خانواده نروژی است که زندگی بسیار متفاوتی نسبت به سایر مردم دارد، شاید به خاطر معنای فامیلی آن ها باشد که به دنبال قلب می گردد. طرز زندگی و محل زندگی آن ها به گونه ای است که هر انسانی دوست دارد همانند آنها زندگی کند و به کلی دور از زندگی پرهیاهوی شهری باشد.

خانه منحصربفرد یک خانواده نروژی

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

خانه ای 3 طبقه، دارای 5 اتاق خواب و 2 حمام که در هزار کیلومتری اسلو - نروژ و در جزیره Sandhornoya شمال نروژ قرار گرفته است و گنبدی متشکل از سطوح هندسی و شبکه پیچیده ای از مثلث ها با ساختاری تقریبا کروی است.

این خانه از مواد مختلف از جمله شیشه، فلز ،چوب، شن و ماسه، آب و خاک رس ساخته شده و شکل آن باعث نگه داشتن حرارت و حفاظت خانواده از بادهای قوی و برف های سنگین مرسوم در منطقه است.

این خانواده محصولات مورد نیازشان از جمله میوه و سبزیجات، زردآلو، خیار، انگور، کیوی، آلو و… را در باغ داخل خانه پرورش داده در حالی که در زمان مناسب سال هم می توانند شاهد تابش شفق قطبی باشند. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

جالب اینجاست که آنها دست به ابتکار جالبی زده اند و با تصفیه آب و فاضلاب برای آبیاری گیاهان استفاده می نمایند. این خانواده تصمیم دارند تا کارگاه های آموزشی، تورهای مختلف و حتی کنسرت های متنوع برای علاقه مندان برگزار نمایند تا خانه سازگار با محیط زیست خود را بیشتر به مردم معرفی نمایند.

خرید

تهران مشهد

تهران آنتالیا

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 260

به "خانه منحصربفرد یک خانواده نروژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه منحصربفرد یک خانواده نروژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید