حیف بود سه امتیاز را نمی گرفتیم، از عملکرد هجومی تیم راضی نیستم

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم سپاهان و سایپا در دیداری جذاب و پر از صحنه های خطرناک به مصاف هم رفتند که تیم سپاهان به لطف گل زود هنگامی که در دقیقه 3 به ثمر رساند، میزبان خود را شکست داد تا فاصله امتیازی اش را با پرسپولیس افزایش دهد.

حیف بود سه امتیاز را نمی گرفتیم، از عملکرد هجومی تیم راضی نیستم

محرم نویدکیا پس از این بازی گفت: در نیمه اول فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و سعی کردیم فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم که این کار را به خوبی انجام دادیم.

وی ادامه داد: هر چند موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما از عملکرد تیمم در فاز هجومی راضی نیستم. می توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم. البته در انتهای زمین بازیکنان خط دفاعی به خوبی تیم را جلو نگه می داشتند.

نویدکیا ادامه داد: در نیمه دوم همین فرایند را حفظ کردیم و با وجود برنامه هایی که داشتیم باید از سه امتیاز هم محافظت می کردیم. در 10 دقیقه آخر فشار زیادی را تحمل کردیم و نیازمند هم یک توپ عالی را مهار کرد و در نهایت توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. سرمربی تیم فوتبال سپاهان در سرانجام با تاکید بر اینکه از عملکرد تیمش در فاز هجومی رضایت کامل ندارد گفت: با وجود همه این مسائل حیف بود که سه امتیاز این بازی را کسب نمی کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1081

به "حیف بود سه امتیاز را نمی گرفتیم، از عملکرد هجومی تیم راضی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیف بود سه امتیاز را نمی گرفتیم، از عملکرد هجومی تیم راضی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید