جنگل جیغ درینگ وودز در انگلستان، جاذبه ای ترسناک اما زیبا

به گزارش مجله مدیاپلیر، درینگ وودز (The Dering Woods) جنگلی ترسناک و خشمگین است که در انگلستان قرار گرفته است. بسیاری از مردم فریادهای وحشتناکی را شبانه از این جنگل وهم انگیز، می شنوند. بعضی هم روزهای مه آلود در دل این جنگل جیغ ، زمزمه هایی را شنیده اند. بسیاری از روستاییان اطراف این جنگل قسم می خورند که سایه های سیاه را در این جنگل مشاهده نموده اند. افسانه ها حاکی بر این است که ارواح مردمی که در این محل خودکشی نموده اند، در جنگ جیغ درینگ سرگردانند. به ویژه روح یک سرهنگ ارتشی که در قرن 18 خودکشی نموده است. با جنگل جیغ درینگ آشنا شوید!

جنگل جیغ درینگ وودز در انگلستان، جاذبه ای ترسناک اما زیبا

جنگل جیغ درینگ وودز

این جنگل در جنوب پلوکلی واقع شده است. پلوکلی دهکده ای است که تا به امروز بیشترین تعداد روح دیده شده در آن گزارش شده است. صدای جیغ انسان ها تنها شبانه از جنگل به گوش می رسد. این روستا، ترسناکترین روستای تسخیر شده در کل بریتانیا است و هنوز هم، دلایل شنیده شدن این صداها پیدا نشده است.

زندانی کردن انسان ها توسط جنگل جیغ درینگ وودز

در درینگ وودز، افراد کمی هستند که به داخل این جنگل ترسناک رفته اند. راستش را بخواهید تا کنون کسی جرات رفتن و ماندن در این جنگل را نداشته است و اگر هم جراتش را پیدا کرده باشد، دیگر بازگشتی نداشته است. به اعتقاد بومیان، افرادی که به این جنگل ترسناک وارد می شوند، توسط جنگل زندانی می شوند و هیچ راه خروجی برای بازگشت آن ها به وجود نمی آید. به نظر می رسد که ارواح دیده شده در جنگل متعلق به افرادی است که وارد این جنگل شده اند و در همین جنگل جان خود را از دست داده اند.

تحقیق علمی درباره جنگل جیغ درینگ

جنگل درینگ بارها مورد تحقیق فیزیکدانان و محققان علوم فرا زمینی قرار گرفته است. فیزیکدان انگلیسی به نام جوزفسون برای آزمایش بر پروژه وحدت ذهن، تحقیقات خود را روی این جنگل شروع کرده است. وی با آنالیز نتایج بدست آمده توسط همکارانش و رویکرد شکاک آن ها با انتقاد به دانشمندان گفت:

مشکل اینجاست که جامعه علمی از این نتایج مطلع نیستند چرا که تعداد کمی از آن ها به علوم فرازمینی و ژورنال هایی مانند طبیعت و علم، اعتقاد دارند و اگر درباره این موضوع در مجلات معتبر فیزیکی صحبت گردد، عموما مورد تمسخر قرار می گیرند.

وی با اشاره به نمونه مقاله ای درباره مکانیک کوانتومی که توسط هنری استپ از آزمایشگاه ملی لارنس برکلی استناد شده بود گفت:

فیزیکدانان زمانی که درباره پاراسایکولوژی (فرا روانشناسی) می شنوند، واکنش عاطفی نشان می دهند چرا که به عقیده آن ها، تحقیقات پاراسایکولوژی مبتنی بر ارزیابی شواهد نیست و کلیه تحقیقات در این زمینه نادرست است.

با توجه به سخنان جوزفسون، این جنگل جزو مناطقی است که موجودات فرازمینی در آن ساکن اند و یا قدرت فراطبیعی در آن وجود دارد.

چه قتل هایی در این جنگل رخ داده است؟

در روز اول نوامبر 1948، 20 نفر در این جنگل به قتل عام رسیدند که 11 نفر آن ها، کودک بودند. در بدن آن ها هیچ زخمی مشاهده نشده بود. بسیاری از افراد اطراف این منطقه گزارش کرده اند که چراغ های عجیب و غریبی به شکل هالووین، هنگام قتل از جنگل بیرون آمده است. با این که کالبدشکافی نتوانست دلیل مرگ این چند تن را تشخیص دهد اما مقامات محلی به سرعت تحقیقات را خاتمه دادند و علت مرگ آن ها را مسمومیت با منوکسید کربن دانستند. این رفتارهای عجیب، باعث شد تا مردم گمان نمایند که پلیس در مرگ این 20 نفر، دخالتی داشته است.

تا این که در سال 1964، رابرت کالینز که بازپرس خصوصی بود، مصاحبه های عمیق شهودی را برای آشکار کردن این ادعا که یک فرقه مذهبی ناشناخته در روستای :اسماردن وجود دارد و این فعالیت ها باعث مرگ عده ای می گردد، انجام داد. در کمال تاسف، وی در یک تصادف غم انگیز کشته شد و تحقیقات او نصفه ماند.

50 سال قبل نیز، چهار دانشجو برای سپری کردن تعطیلات خود، به بازدید از جنگل جیغ درینگ انگلستان رفته بودند که به ادعای مردم پلوکلی، چهره هایی از نور شبیه به شکبه های عنکبوتی در آسمان پدیدار شد و پس از آن، این چهار دانشجو ناپدید شدند. اجساد آن ها هرگز پیدا نشد و پس از سه هفته نیز، تحقیقات پلیس، متوقف شد.

هنوز هم تعیین نشده است که ادیان خاصی این قتل ها را انجام می دهند و آیا چیزی در داخل جنگل وجود دارد که کسی نباید از آن ها با خبر گردد و یا همه این ها، توهمی بیش نیست.

منبع: سفرمی
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 635

به "جنگل جیغ درینگ وودز در انگلستان، جاذبه ای ترسناک اما زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگل جیغ درینگ وودز در انگلستان، جاذبه ای ترسناک اما زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید