جزئیات تعلیق موقت پرواز های مستقیم چین ، پرواز 2 شرکت خط هوایی چین متوقف شد

به گزارش مجله مدیاپلیر، مقام مسئول شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از جزئیات تعلیق موقت پرواز های چین و توقف پرواز 2 شرکت هواپیمایی ماهان و چاینا ساتر خبرداد.

جزئیات تعلیق موقت پرواز های مستقیم چین ، پرواز 2 شرکت خط هوایی چین متوقف شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران علی کاشانی، درباره تعلیق موقت پرواز های مستقیم بین ایران و چین به دلیل بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن به داخل کشور گفت: شب گذشته به دستور معاون اول رئیس جمهور پرواز های مستقیم ایران به چین و بالعکس به طور موقت تعلیق شد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه نمود: شب گذشته زمانی که دستور تعلیق موقت پرواز های ورودی و خروجی از / به کشور چین صادر شد، پرواز هواپیمای چایناساتر حدود 5 دقیقه بعد و در ساعت 20:45 روز گذشته وارد فرودگاه امام شد و سپس پس از مسافرگیری از کشور خارج شد.

کاشانی ادامه داد: همچنین پرواز های شانگ های و گوانجو ساعت 21 فرودگاه را ترک نموده بودند و پرواز برومکه شرکت چایناساتر نیز ساعت 22 روز گذشته فرودگاه امام را ترک کرد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: پس به این ترتیب تا دیشب 3 پرواز از کشور ما به مقصد چین رفت.

وی اضافه نمود: همچنین شرکت هواپیمایی ماهان دو پرواز به مقصد شانگ های و گوانجو داشت که روز گذشته ساعت 21 اجرا شده بود، اما، چون آن هواپیما ها ملکی ایران بودند و باید به کشور برمی گشتند، امروز ساعت 5 بامداد و 5:40 به کشور برگشتند و پس از آن هیچ پرواز مستقیمی به/از کشور چین در فرودگاه امام (ره) تا مصوبه بعدی در این باره نداریم.

کاشانی اظهار کرد: البته ممکن است پرواز های کانکشنی نظیر ایرفلوت، ترکیش ایرلاین و امارات در کشور ما توسط ایرلاین های دیگر داشته باشیم، اما پرواز های مستقیم در جهت چین تعلیق موقت شده است.

وی تاکید نمود: همچنین نمایندگان وزارت بهداشت و درمان در فرودگاه به صورت منظم و دقیق از همه پرواز ها معاینه پزشکی از مسافران به عمل می آورند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 213

به "جزئیات تعلیق موقت پرواز های مستقیم چین ، پرواز 2 شرکت خط هوایی چین متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تعلیق موقت پرواز های مستقیم چین ، پرواز 2 شرکت خط هوایی چین متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید