تیم ایران مقابل ترکیه هم مغلوب گردید، همچنان بدون برد

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران، شانزده تیم شرکت کننده در دوازدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان جهان از امروز چهارشنبه دیدارهای خود در مرحله حذفی این دوره رقابت ها را در هراکلیون یونان آغاز کردند. در این روز از مسابقات تیم بسکتبال جوانان ایران که در پایان مرحله گروهی در رده چهارم گروه اول قرار گرفته بود مقابل ترکیه، تیم اول گروه دوم صف آرایی کرد و طی آن متحمل شکست 73 بر 63 شد.

تیم ایران مقابل ترکیه هم مغلوب گردید، همچنان بدون برد

تیم بسکتبال جوانان در آغاز دیدار با ترکیه با ارائه نمایشی کم اشتباه پیروز شد کوارتر نخست را با برتری 21 بر 13 خود تمام کند اما در کوارتر دوم جریان بازی کاملا تغییر کرد و این ترک ها بودند که جریان بازی را به دست گرفتند طوریکه برنده 20 بر 8 این کوارتر شدند. بسکتبالیست های جوان ایران که نیمه نخست بازی را واگذار کرده بودند (33 بر 29) در کوارتر سوم بازهم برتر از حریف کار کردند طوریکه به برتری 17 بر 14 دست یافتند اما آنها در کوارتر خاتمهی نتوانستند به بازی خوب خود ادامه دهند و با متحمل شدن شکست 27 بر 17در این کوارتر در مجموع بازنده بازی شدند.

بسکتبالیست های جوان ایران در حالی نتیجه این دیدار را واگذار کردند که هر سه دیدار مرحله مقدماتی را نیز به ترتیب به آمریکا (83 بر 53)، مصر (62 بر 59) و کرواسی (86 بر 36) واگذار کرده بودند.

تیم بسکتبال جوانان با متحمل شدن شکست در مصاف با ترکیه باید دیدارهای خود را برای کسب یکی از رده های نهم تا شانزدهم دنبال کند. تیم ایران در ادامه مسابقات به مصاف بازنده دو تیم استرالیا و صربستان می رود.

به گزارش خبرنگاران، ایران - ترکیه دومین دیدار از مرحله حذفی مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان جهان بود که با برتری ترکیه به خاتمه رسید. پیش از این دیدار اسپانیا در مصاف با مصر به برتری 67 بر 60 دست یافت. برنامه سایر دیدارهای امروز به این شرح است:

* آمریکا - آرژانتین

* ایتالیا - جمهوری دومینیکن

* یونان - تونس

* کرواسی - چین

* کانادا - کره جنوبی

* صربستان - استرالیا

دوازدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان جهان که از شنبه گذشته در هراکلیون یونان آغاز شده تا 14 تیرماه ادامه خواهد داشت. آمریکا مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 3

به "تیم ایران مقابل ترکیه هم مغلوب گردید، همچنان بدون برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ایران مقابل ترکیه هم مغلوب گردید، همچنان بدون برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید