تور استانبول: دیدن کنید: موسیقی خیابانی گروه سرخ پوست ها در قلب استانبول

به گزارش مجله مدیاپلیر، موسیقی خیابانی یکی از دیدنی و شنیدنی ترین جاذبه های خیابان استقلال استانبول برای گردشگران تور ترکیه است. در این ویدیوی اختصاصی، خبرنگاران اجرای گروه سرخ پوست ها در این خیابان را به شما نمایش می دهد.

تور استانبول: دیدن کنید: موسیقی خیابانی گروه سرخ پوست ها در قلب استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

اگر در خیابان استقلال استانبول قدم بزنید، جاذبه های زیادی توجه شما و سایر گردشگران تور استانبول را به خود جلب می نماید. از رستوران های سنتی گرفته تا کافه و قنادی ها و مغازه های پر شمار که هرکدام به فعالیتی خاص می پردازند. یکی از جاذبه های بسیار مهم خیابان استقلال استانبول، موسیقی خیابانی است که در همه جای آن و به وسیله افراد گوناگون از قومیت های مختلف اجرا می گردد. در حقیقت اجرای موسیقی خیابانی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است و آن ها به اجرا کننده های موسیقی خیابانی به چشم هنرمندانی که هنر و فرهنگ خود را به نمایش می گذارند، می نگرند.

یکی از گروه هایی که چندین سال است که در خیابان استقلال به اجرای موسیقی می پردازد، یک گروه به اصطلاح سرخ پوست هستند که اجرای آن ها همیشه برای مردم و بعلاوه گردشگرها جذابیتی خاص دارد. در این ویدیوی اختصاصی با هم یک اجرای کوتاه از این گروه را خواهیم دید. با خبرنگاران همراه باشید.

دانلود ویدیو 360p

منبع: کجارو
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1502

به "تور استانبول: دیدن کنید: موسیقی خیابانی گروه سرخ پوست ها در قلب استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: دیدن کنید: موسیقی خیابانی گروه سرخ پوست ها در قلب استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید