تعطیلی تمام مراکز تفریحی و اقامتی در مازندران

به گزارش مجله مدیاپلیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از تعطیلی کامل تمام مراکز تفریحی و اقامتی، در استان خبر داد.

تعطیلی تمام مراکز تفریحی و اقامتی در مازندران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، سیف الله فرزانه صبح امروز 18 اسفندماه 98 با اعلام این خبر، گفت: با همراهی خوب سرمایه گذاران و بهره برداران تاسیسات گردشگری و براساس مصوبات قرارگاه پدافند زیستی، این تعطیلی ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به وجود بیش از 3500 مجموعه گردشگری تفریحی، اقامتی و پذیرایی در استان، گفت: روسا و کارشناسان این اداره کل، به صورت مستمر بر اجرای این مصوبات نظارت دارند و تا امروز بیش از 5 هزار مورد بازدید از این تاسیسات بعمل آمده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مازندران گفت: در راستای سرعت بخشی و افزایش کیفیت نظارت، از ظرفیت خوب نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان استفاده شده است.

فرزانه با اشاره به اهمیت و توجه به هشدارها و موارد ایمنی از سوی وزارت بهداشت، گفت: قطعا، امن ترین فضا برای هموطنان در این ایام، منازل آنها خواهد بود، تا با این همراهی، به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

او همچنین با اشاره به نظارت و ساماندهی خانه مسافر گفت: با همراهی نهادهای انتظامی، شهرداری ها و دستگاه های اجرایی، تبلیغات و تابلوهای خانه های استیجاری در سطح شهر و جاده های بین راهی جمع آوری شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: شماره تلفن 33391007 با پیش شماره 011 به صورت شبانه روزی، آماده دریافت پیام ها و معرفی موارد اقامت در خانه ها و ویلاهای استیجاری، خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 379

به "تعطیلی تمام مراکز تفریحی و اقامتی در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی تمام مراکز تفریحی و اقامتی در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید