به دلیل عملکرد ضعیف تو انتخاب شدم

به گزارش مجله مدیاپلیر، رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از عملکرد رئیس جمهور سابق آمریکا گفت به خاطر عملکرد بد اوباما و بایدن من اینجا هستم.

به دلیل عملکرد ضعیف تو انتخاب شدم

نقل از خبرگزاری سی ان ان، دونالد ترامپ به انتقاد های تند و بی سابقه باراک اوباما، سلف دموکرات خود پاسخ داد و او را رئیس جمهوری بد و وحشتناک توصیف کرد.

رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری در کاخ سفید گفت وقتی سخنان اوباما را می شنوم برایم یادآور وحشتی است که او برای ما به جا گذاشت. ترامپ اوباما را متهم به امضا توافقنامه های احمقانه کرد و گفت ببینید که او تا چه اندازه رئیس جمهوری بد، ناکارامد بود. ترامپ با انتقاد از عملکرد رئیس جمهور سابق آمریکا گفت به خاطر عملکرد بد اوباما و بایدن من اینجا هستم.

ترامپ همچنین همزمان با سخنرانی اوباما و کلینتون در مراسم معرفی بایدن به عنوان کاندیدای مورد تائید حزب دموکرات در پیامی توییتری نوشت: باراک و هیلاری شیاد شما را در میدان نبرد خواهم دید.

رئیس جمهوری سابق آمریکا شب گذشته در سخنرانی خود در میان اعضای کنوانسیون ملی دموکرات ها که به صورت مجازی برگزار گشت، دونالد ترامپ را گزینه بسیار نامناسب برای اشغال صندلی ریاست جمهوری در کاخ سفید گفت و گفت رای دادن به جو بایدن برای اطمینان از بقای دموکراسی در آمریکا کاملا ضروری است.

اوباما در انتقادی بی سابقه از رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: او (ترامپ) هیچ علاقه ای به کار ندارد. هیچ علاقه ای برای یافتن زمینه مشترک و هیچ علاقه ای به استفاده از قدرت عالی دفتر خود برای کمک به کسانی که جزء دوستانش نیستند، ندارد.

اوباما در ادامه اضافه کرد: او ریاست جمهوری را چیزی جز آنکه از آن برای جلب توجه به خود مورد استفاده قرار دهد، نمی داند.

در کمتر از سه ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تنور حملات میان ترامپ و دموکرات ها روز به روز داغ تر می شود.

،خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 685

به "به دلیل عملکرد ضعیف تو انتخاب شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دلیل عملکرد ضعیف تو انتخاب شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید