برزای: برای شکست دادن تراکتور ناامید نیستیم، مساوی به دردمان نمی خورد

به گزارش مجله مدیاپلیر، بهنام برزای مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان امیدوار است که تیمش روز آدینه تراکتور را شکست بدهد.

برزای: برای شکست دادن تراکتور ناامید نیستیم، مساوی به دردمان نمی خورد

جهت دریافت مشاوره خدمات سایز تراکت a5 در فتوشاپ از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بهنام برزای در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تساوی تیمش برابر پارس جنوبی گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه به حق مان که دریافت 3 امتیاز بود نرسیدیم. در این بازی موقعیت های خوبی را از دست دادیم اما متاسفانه مثل خیلی از بازی ها به حق مان نرسیدیم. حالا باید به فکر بازی های آینده باشیم تا امتیازهایی که از دست دادیم را جبران کنیم.

وی در ارتباط با حضور گل گهر در رده پانزدهم و اینکه آنها در موقعیت خطرناکی قرار گرفته اند، توضیح داد: ما تیم خوبی داریم و نگرانی خاصی نداریم. می دانیم کارمان سخت است ولی کوشش می کنیم تا خودمان را از پایین جدول جدا کنیم. تیم ما نسبت به نیم فصل اول قوی تر شده و 12 بازی دیگر فرصت داریم تا خوب امتیاز بگیریم و صندلی مان را تغییر بدهیم.

برزای در پاسخ به این پرسش که آیا گل گهر می تواند تیم پرقدرتی مثل تراکتور را شکست بدهد؟ اعلام کرد: بازی سختی در پیش داریم ولی برای شکست دادن تراکتور ناامید نیستیم. آنها تیم پرقدرتی هستند ولی در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و هر تیمی کوشش کند می تواند به برد برسد. الان هم در شرایطی نیستیم که مساوی به دردمان بخورد و به چیزی جز دریافت 3 امتیاز فکر نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 297

به "برزای: برای شکست دادن تراکتور ناامید نیستیم، مساوی به دردمان نمی خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برزای: برای شکست دادن تراکتور ناامید نیستیم، مساوی به دردمان نمی خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید