با تعدادی از معروف ترین شهربازی های استانبول آشنا شوید

به گزارش مجله مدیاپلیر، استانبول به اسم یکی از شهرهای تماشای ترکیه یکی از مقاصد اصلی تورهای مسافرتی است. دسترسی آسان، شباهتهای فرهنگی، تمرکز آثار باستانی و سواحل زیبایی دریا موجب شده تا این شهر از محبوب ترین مکان های گردشگری محسوب گردد و توجه مسافران را به خود جلب کند. اگر در قالب تورهای مسافرتی به این کشور سفر نموده اید، دست اندرکاران آژانس های مسافرتی برنامه سفر را بگونه ای تنظیم نموده اند که از تمام تماشای ها در طول سفر بازدید نمائید. اگر سفر شما بصورت شخصی صورت می گیرد، ضروری است به جز بازدید از بناهای تاریخی باستانی و سواحل زیبا، از پارک و معروف ترین شهربازی های استانبول هم تماشا نمائید. با ما در مقاله برترین شهربازی های استانبول همراه شوید تا شما را با تعدادی از شهربازی های مشهور استانبول آشنا کنیم.

با تعدادی از معروف ترین شهربازی های استانبول آشنا شوید

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

لیست مطالب

پارک ویالند (vialand theme park)ژوراسیک لند (Jurassic Land) ویاسی تم پارک (ViaSea Temapark)

پارک ویالند (vialand theme park)

پارک ویالند همه روزه حجم عظیمی از جهانگرد ها و گردشگران را به خود جلب می نماید. پروژه ساخت این پارک موضوعی در فضایی با وسعت یک میلیون متر مربع در سال 2011 شروع شد و در 26 می سال 2013 به افتتاح رسید. این پارک مجموعه ای کامل و تمام عیار از رستوران های تراز اول، مرکز خرید، هتل، پارک آبی و شهربازی است. این پارک موضوعی بگونه ای طراحی شده که بتواند جوابگوی احتیاج تمام رده های سنی باشد؛ از پیر تا جوان. به همین علت، اگر بدنبال چشیدن کمی هیجان هستید، می بایست یک روز کامل را به وقت گذرانی در این مورد از برترین شهربازی های استانبول اختصاص دهید و از تفریحات فوق العاده مجذوب کننده آن بهره مند شوید. پارک ویالند ترکیبی است از ترن های هوایی، آبشارهای طبیعی، تونل وحشت، سینما و ...

ژوراسیک لند (Jurassic Land)

این مورد از شهربازی های مشهور استانبول به صورت اقتباسی بنابر فیلم ژراسیک پارک ساخته و پرداخته شد. مجموعه ای است عظیم که در زمینی به وسعت 10000 مترمربع بنا شد و بیش از 70 نوع مجسمه دایناسور در این موزه پارک فوق العاده دیده می شوند. این شانس در اختیار شما قرار گرفته که از عظیمترین سینمای 4 بعدی و 6 بعدی ترکیه که در این موزه پارک واقع شده هم کمال لذت را ببرید. در واقع، این پارک که با اهداف آموزشی در استانبول احداث شد، به جز بچه ها و نوجوانان، عظیمسالان را هم به خود جذب می نماید. بنابراین، اگر از هواداران حیوانات عظیم الجثه هستید، لازم است که چند ساعتی را به بازدید از این پارک اختصاص دهید.

ویاسی تم پارک (ViaSea Temapark)

این مورد از معروف ترین شهربازی های استانبول با توسل به آخرین تکنولوژی و متد روز جهان بنا شد. ترن هوایی رد فایر که از قابل توجه ترین وسایل بازی در این شهربازی است، به اسم یکی از 5 ترن هوایی عظیم اروپا شناخته می گردد و در عرض 2 ثانیه به پرش سرعتی در حدود 110 کیلومتر در ساعت می رسد. این ترن هوایی ظرفیت حمل 12 سرنشین را دارد و در هر بار سفر خود، 980 متر را می پیماید. از دیگر مجذوب کنندهیت های این پارک، قرارگیری یکی از زیباترین آکواریوم های استانبول در آن است. این آکواریوم با تنوع گونه های آبزی، مجذوب کنندهیتی خاص را در معرض دید گردشگران قرار می دهد و سفر خوشی را رقم می زند.

در ادامه بخوانیدجاذبه های گردشگری استانبول | شهری که حتما باید دیدمنبع: همگردی
انتشار: 26 مرداد 1400 بروزرسانی: 26 مرداد 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1275

به "با تعدادی از معروف ترین شهربازی های استانبول آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تعدادی از معروف ترین شهربازی های استانبول آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید