اعلام نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور تا پایان سال

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرگزاری خبرنگاران- آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور امروز با حضور 87 هزار و 680 داوطلب برگزار گشت و نتایج هم تا سرانجام سال اعلام می شود.

اعلام نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم دانشگاه پیام نور امروز با حضور 87 هزار و 680 داوطلب در 180 رشته و یک هزار و 337 رشته محل برگزار گشت و نتایج هم تا انتها سال اعلام می شود.

دکتر مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور امروز در بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه پیام نور تهران شرق، گفت: 40 هزار و 754 داوطلب مرد و 46 هزار و 926 داوطلب زن در این آزمون شرکت کرده اند.

وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در 5 گروه آزمایشی با نظارت کامل ستاد اجرایی دانشگاه پیام نور برای حفظ شیوه نامه های بهداشتی در 167 حوزه امتحانی در 31 استان و در نهایت دقت و سلامت برگزار گشت.

آقای محسنی با بیان اینکه آزمون ساعت 8:30 آغاز شد، تاکید کرد: تمام داوطلبان قبل از ورود به جلسه از طریق سامانه سنجش؛ خوداظهاری کرونا را تکمیل کردند و در حوزه های امتحانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی حضور یافتند.

وی با عنوان اینکه ظرفیت پذیرش در دانشگاه پیام نور 30 هزار نفر است، گفت: نتایج پذیرفته شدگان تا انتها سال اعلام می شود.

محسنی گفت: دانشجویان پس از پذیرش در ترم دوم کارشناسی ارشد تحصیل خود را آغاز می کنند و کلاس ها به صورت مجازی و غیرحضوری است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1078

به "اعلام نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور تا پایان سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور تا پایان سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید