5400 شرکت دانش بنیان درکشور فعالیت می نمایند

به گزارش مجله مدیاپلیر، گرگان- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از فعالیت پنج هزار و 400 شرکت دانش بنیان در کشور خبرداد.

5400 شرکت دانش بنیان درکشور فعالیت می نمایند

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، سورنا ستاری صبح شنبه در حاشیه واگذاری اراضی پارک علم و فناوری گلستان به واحدهای فناور اظهارکرد: فرایند توسعه شرکت های در گلستان رو به جلو بوده اما با توجه به ظرفیت ها استان آن شتابی را که باید، ندارد.

وی ضمن تشکر از استاندار و مسئولان گلستان، اضافه نمود: باید فرهنگ دانش بنیان در استان جاری و ساری گردد.

ستاری تاکید نمود: باید در گلستان نسبت به پتانسیل ها بیشتر کوشش نموده و حمایت های داخل و خارج استانی هم انجام می گردد تا ظرفیت های بالقوه شکوفا گردد.

وی در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، گفت اقدامات لازم در این زمینه انجام شده و حدود پنج هزار و 400 شرکت دانش بنیان داریم که اتفاقات خوبی در این زمینه در حال اجرا است که علائم و آثار آن را در سطح جامعه می بینیم.

لازم به ذکر است که صبح شنبه سورنا ستاری در میان استقبال مسئولان وارد گلستان شد.

بازدید از پارک علم و فناوری گلستان، شرکت های دانش بنیان، مراکز نوآوری صنایع خلاق، مراکز نوآوری سلامت و نمایشگاه محصولات فناورانه مرکز رشد از جمله برنامه های این سفر یک روزه است.

در این سفر، عملیات عمرانی کارخانه نوآوری گنبدکاووس شروع، نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور رونمایی و مراکز نوآوری شهرستان ترکمن و دانشگاه آزاد علی آباد کتول و صندوق پژوهش و فناوری استان گلستان افتتاح و راه اندازی و در نهایت تفاهم نامه راه اندازی مرکز نوآوری صنایع خلاق هم نهایی و امضا خواهد شد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 774

به "5400 شرکت دانش بنیان درکشور فعالیت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5400 شرکت دانش بنیان درکشور فعالیت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید