کمانداران پارالمپیکی در انتظار دریافت حقوق

به گزارش مجله مدیاپلیر، سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: هر چند کمیته ملی پارالمپیک شرایط خوبی را برای کمانداران پارالمپیکی در کیش فراهم کرده است، اما عدم پرداخت به موقع حقوق ورزشکاران، آنها را تا حدودی بی انگیزه کرده است.

کمانداران پارالمپیکی در انتظار دریافت حقوق

مجید کهتری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شرایط راضی کننده کمانداران پارالمپیکی در کیش اظهار کرد: با شرایط خوبی که کمیته ملی پارالمپیکی برای کمانداران اعزامی به پارالمپیک توکیو در کیش فراهم کرده است، در حال حاضر شرایط از نظر تغذیه، اسکان، ایاب و ذهاب و محل تمرینات راضی کننده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی گفت: با شرایط خوبی که از نظر اردویی در کیش داریم کمانداران روزی 7 تا 8 ساعت تمرینات تکنیکی انجام می دهند و در کنار انجام کارهای فنی مربی بدنساز و 2 ماساژور نیز به صورت تمام وقت کنار کمانداران حضور دارند تا مسائل ورزشکاران را مرتفع کنند. در حقیقت با حمایت کمیته ملی پارالمپیک کمانداران یکی از بهترین اردوی خود را در کیش سپری می کنند.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان افزود: اگر این شرایط تا بازیهای پارالمپیک توکیو تداوم داشته باشد، کمانداران قطعا به نتایج خوبی در توکیو دست پیدا خواهند کرد.

کهتری گفت: مدت زمان برپایی اردوهای آمادگی کمانداران در کیش هر ماه 20 روز است که این نوع برنامه ریزی کمیته ملی پارالمپیک سبب می شود تا عقب ماندگی اردویی که امسال داشتیم جبران شود.

وی همچنین از حضور روانشناس در کنار تیم پاراتیروکمان از ماه آینده خبر داد و افزود: با برنامه ریزی اجرا شده از سوی کمیته ملی پارالمپیک از بهمن ماه یک روانشناس نیز در کنار تیم حضور خواهد داشت که این امر سبب می شود تا کمانداران از نظر مهارت های روانی و افزایش تمرکز خود در مسابقات بهترین عملکرد را در توکیو داشته باشند.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان درباره شرایط زهرا نعمتی نیز گفت: طبق صحبتی که وی با فدراسیون تیروکمان و کمیته ملی پارالمپیک داشت، قرار است او در اردوی کمانداران پارالمپیکی حضور داشته باشد و تمرینات خود را با ورزشکاران ما پیگیری کند. البته وی برای کسب سهمیه بازیهای المپیک همراه تیروکمان راهی مسابقات جهانی آلمان خواهد شد و مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

کهتری همچنین با اشاره به آسیب دیدگی جزئی زهرا نعمتی از ناحیه شانه سمت چپ، گفت: او در کیش پیگیر درمان آسیب دیدگی شانه خود است و مسئله ای او را تهدید نمی کند. البته در آخرین رکوردگیری که از او داشتیم شرایطش راضی کننده است.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان در انتها یکی از مسائل کمانداران را عدم پرداخت به موقع حقوق آنها از سوی کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد و افزود: حقوق هیچ کدام از ورزشکاران پرداخت نشده و این مساله سبب شده تا کمانداران با انگیزه کار نکنند. البته قرار است خسروی وفا در همین اردوی کیش جلسه ای را با کمانداران داشته باشد تا مسائل آنها را مرتفع کند. امیدوارم این مشکل هر چه سریعتر حل شود تا کمانداران در کیش با خیال آسوده و بدون دغدغه فکری تیر بزنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 262

به "کمانداران پارالمپیکی در انتظار دریافت حقوق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمانداران پارالمپیکی در انتظار دریافت حقوق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید