قیمت پراید گران نیست، نجفی منش: بازار هیچ کالایی را به اشتباه گران نمی خرد

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران : رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی با بیان این که بازار هیچ کالایی را به اشتباه گران نمی خرد، گفت: همین حالا اگر بخواهیم پراید را صادر کنیم، مطمئن باشید به قیمت 6000 دلار از ما می خرند.

قیمت پراید گران نیست، نجفی منش: بازار هیچ کالایی را به اشتباه گران نمی خرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین: محمدرضا نجفی منش درباره قیمت خودرو گفت: پراید که افکارعمومی بر آن حساس است و امروز دائم انتقاد می کنند، چرا به این قیمت رسیده است را باید مدنظر قرار بدهیم. شاید شما فکر کنید این قیمت گران است.

وی در پاسخ به این پرسش که قیمت پراید گران نیست؟ بیان نمود: من قیمت تحویل کارخانه را مدنظر قرار می دهم. قیمت تحویل کارخانه قبلا چقدر بود؟ در محدوده 37 میلیون تومان، از این مبلغ نیز 5 میلیون تومان هزینه شماره گذاری و بیمه و قیمت گذاری و... می شد و 32 میلیون تومان در کل، دست خودروساز را می گرفت؛ در حالی که قیمت در بازار از 60 میلیون و 70 میلیون بالاتر رفته بود.

رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی شرح داد: صحبت من این است که بازار اصلا اشتباه نمی کند. اصلا! بازار هیچ کالایی را به اشتباه گران نمی خرد.

نجفی منش در پاسخ به این پرسش که اگر قیمت پراید چقدر باشد، مشکل برطرف خواهد شد؟ متذکر شد: من کمی عقب می روم. دلار وقتی هزار تومان بود، پراید چقدر قیمت داشت؟ حدود 6 میلیون تومان، یعنی 6 هزار دلار و هنگامی که دلار به 3200 تومان رسید، پراید 20 میلیون تومان شد و در نتیجه باز هم در محدوده 6 هزار دلار بود. حالا اما پراید چند است؟ 93 میلیون تومان و دلار چقدر قیمت دارد؟ اصلا شما 20 هزار تومان در نظر بگیرید، می بینید که پراید باید 120 میلیون تومان باشد و از این روست که بازار خطا نمی کند و پراید را می خرد چون می داند قیمتش کمتر است.

وی متذکر شد: همین حالا اگر بخواهیم پراید را صادر کنیم مطمئن باشید به قیمت 6000 دلار از ما می خرند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 722

به "قیمت پراید گران نیست، نجفی منش: بازار هیچ کالایی را به اشتباه گران نمی خرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت پراید گران نیست، نجفی منش: بازار هیچ کالایی را به اشتباه گران نمی خرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید