عنوان بهترین جهان را به مردم ایران تقدیم می کنم، دلگیر هستم

به گزارش مجله مدیاپلیر، رضا مهماندوست بعد از کسب عنوان بهترین مربی سال 2019 جهان ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: این عنوان را به همه مردم ایران تقدیم می کنم و امیدوارم روزی برگشته و در کنار مردم عزیز و برای همه آنها در راستا موفقیت کوشش کنم. همواره خود را یک ایرانی می دانم و خیلی خوشحالم که این عنوان اول توسط یک ایرانی کسب شده است. این افتخار برای ایران است، نه برای رضا مهماندوست.

عنوان بهترین جهان را به مردم ایران تقدیم می کنم، دلگیر هستم

وی ادامه داد: خداوند بزرگ را شاکرم که همواره به این بنده حقیر خود توجه داشته است. من کوشش زیادی در این جهت داشته ام و از همه کسانی که بنده را حمایت کردند تشکر و قدردانی می کنم.

سرمربی ایرانی تیم ملی آذربایجان در خصوص مسابقات مسکو هم گفت: ما دو سالی است که درگیر مسائل داخلی در کشور آذربایجان هستیم. بعد از المپیک 2016 فدراسیون تکواندو این کشور ما را فراموش کرد. 26 تورنمنت مختلف از جمله گرندپری ها را از دست دادیم. همین موضوع لطمات بسیار سنگین و جبران ناپذیری به تیم ملی وارد کرد.

وی ادامه داد: مسائل به اندازه ای بود که چندبار اعضای تیم، با قهر اردو را ترک نموده و به تمرین نمی آمدند. بی توجهی و پرداخت نشدن حقوق ها دردسرساز شد. من خودم 9 ماه حقوق طلبکار هستم.با تمام وجود برای حفظ آرزوی خودم، اعضای تیم را جمع نموده تمرین کردیم و اینجا آمدیم. غیبت در تورنمنت ها باعث از دست رفتن صندلی خوب بچه های ما در رنکینگ شد. اگر همان فرایند قبل را داشتیم، می توانستیم هر همه اوزان کسب سهمیه کنیم.

مهماندوست اضافه کرد: در شرایط فعلی فقط میلاد بیگی سهمیه خود را قطعی نموده است و رادیک هم با وجود مدال برنز در مسکو باید در رقابتهای گرنداسلم شرکت کند و اگر پیروز نگردد به مسابقات قاره ای می رویم تا آنجا تکلیف سهمیه را تعیین کنیم. واقعا از دست مسئولان تکواندو آذربایجان دلگیرم و نمی خواستم کار به اینجا کشیده گردد. می توانستیم چهار سهمیه فول مردان را بگیریم، ولی حمایت نشدیم. با این شرایط در مسابقات نهایی گرندپری که مسابقات خیلی سنگینی بود، نسبت به خیلی از کشورها مدال بهتری کسب کردیم. میلاد با آسیبی که از مبارزه اول داشت، در فینال خوب جنگید.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی تکواندو ایران در این مسابقات به خبرنگاران گفت: معتقدم در این مسابقات سنگین، عملکرد خوبی داشتند و واقعا از جان مایه گذاشتند. همه نفرات تکواندوکاران ایران یک قدم پا پس نکشیده و برای کسب پیروزی تا ثانیه سرانجامی مبارزه کردند. مبارزات خیلی سخت و نزدیک بود و در این شرایط هر اشتباهی ممکن است. میرهاشم اگر چرخش لحظه آخر را نداشت، الان مدال طلا می گرفت. یا آرمین هادی پور چند بار برابر حریف روسی جلو افتاد، فشار مسابقات خیلی زیاد بود که تقریبا اشتباه اجتناب ناپذیر بود. همه حاضرین در این مسابقات عنوان دار جهانی و قاره بودند. خدا را شکر پیروز به کسب دو سهمیه المپیک به کار خود سرانجام دادند. البته سجاد هم شانس کسب سهمیه در گرنداسلم را دارد.

مهماندوست ادامه داد: ایران تیم استخوان داری است و این تیم اگر درست راهنمایی گردد که می گردد، مربیان مورد توجه قرار گیرند. تدارک خوب گردد، می تواند در المپیک حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. به شرطی که با این اتفاقات پشت کادر فنی را خالی ننمایند. ما باید پشت هم باشیم و یاری کنیم تا نتیجه لازم را بدست آوریم. من از این تیم راضی بودم، درسته یک نقره گرفتند ولی حقشان بیشتر بود و می توانند در المپیک مدالهای خوبی کسب نمایند.

سرمربی ایرانی تیم ملی آذربایجان در سرانجام گفت: با تمام این سختی ها امیدواریم مسائل حل بگردد تا بتوانیم برای المپیک تدارک خوبی داشته و با آمادگی بالا به میدان برویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 172

به "عنوان بهترین جهان را به مردم ایران تقدیم می کنم، دلگیر هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنوان بهترین جهان را به مردم ایران تقدیم می کنم، دلگیر هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید