رقابت اوبر و ایرباس در آسمان ، سفر با تاکسی پرنده دیگر رویا نیست

به گزارش مجله مدیاپلیر، به نظر می رسد طرح تاکسی های پرنده اوبر چندان بی رقیب نیست و به زودی شاهد تاکسی پرنده ایرباس خواهیم بود. این موضوع آسمان را به مقر رقابت برندهای مشهور تبدیل می نماید.

رقابت اوبر و ایرباس در آسمان ، سفر با تاکسی پرنده دیگر رویا نیست

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سرویس تاکسی پرنده موسوم بهVoom تا سرانجام امسال به آسیا وارد می گردد. این سرویس زیرمجموعه ای از شرکت ایرباس است و در حال حاضر یک رقیب جدی یعنی اوبر با این سرویس مبارزه می نماید.

این رقابت در شرایطی آغاز شده که سرویس تاکسی پرنده اوبر هنوز به شکل جدی وارد استان های مختلف ایالات متحده نشده است و با این وجود رقابتی بسیار داغ و غیرمنتظره بین دو شرکت برقرار خواهد شد. طبق گزارشات، Voom پیش از این نیز به شکل آزمایشی در آمریکای لاتین فعالیت می کرد اما اکنون میخواهد سرویس هایی در ایالات متحده ارائه دهد. گرچه اشاره نشده که دقیقا کدام شهرها از این سرویس استفاده خواهند کرد یا هزینه این سرویس چگونه خواهد بود.

این شرکت خاطرنشان کرد که میخواهد در امسال در آسیا فعالیت کند و تا سال 2025 در 25 شهر دنیا سرویس ارائه دهد. اوبرکوپتر یا همان تاکسی پرنده اوبر نیز میخواهد برنامه های خود را از شهرهای بزرگ ایالات متحده آغاز کند و به همین دلیل نیز با فرودگاه های مختلفی مثل فرودگاه بین المللی جان اف کندی وارد مذاکره شده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1695

به "رقابت اوبر و ایرباس در آسمان ، سفر با تاکسی پرنده دیگر رویا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت اوبر و ایرباس در آسمان ، سفر با تاکسی پرنده دیگر رویا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید