خبر بد برای آبی ها رسید؛ جدایی بهترین پاسور استقلال با پیشنهاد اروپایی

به گزارش مجله مدیاپلیر، در حالی که محبی این روزها به خوبی می درخشد، اما از اردوی ملی پوشان خبر بدی در خصوص این بازیکن به گوش می رسد.

خبر بد برای آبی ها رسید؛ جدایی بهترین پاسور استقلال با پیشنهاد اروپایی

به گزارش خبرنگاران محمد محبی طبق آمار بهترین خرید استقلال در فصل بیست و دوم بود. محبی از سانتاکلارا به صورت قرضی به استقلال آمد و آن قدر خوب کار کرد که بهترین پاسور این تیم شد. محبی با توجه به درخششی که در فصل گذشته داشت مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفت و به اردوی تیم ملی دعوت شد. این بازیکن در بازی با قرقیزستان هم پاس بسیار خوبی به مهدی طارمی داد و در نهایت این بازیکن هم پاس گل محبی را تبدیل به گل کرد. در حالی که محبی این روزها به خوبی می درخشد، اما از اردوی ملی پوشان خبر بدی در خصوص این بازیکن به گوش می رسد که قطعاً باعث نگرانی و عصبانیت هواداران استقلال خواهد شد.

اینطور که گفته می شود یک تیم اروپایی خواهان جذب او شده است و سانتاکلارا هم با این انتقال مسئله ای ندارد اگر خبر منتشر شده به حقیقت بپیوندد و محبی جدایی اش قطعی شود،استقلال برای جانشین این بازیکن با چالش بدی روبرو می شود. خبر جدایی مهدی قایدی و محمد محبی، دو بازیکن ستاره استقلال جدی است و اگر این اتفاق بیفتد، استقلال برای خرید بازیکنانی در چنین سطحی با مشکل روبرو می شود. این روزها حال و هوای استقلال اصلاً خوب نیست و خبر جدایی بازیکنانش حال این تیم را نیز بدتر می کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1776

به "خبر بد برای آبی ها رسید؛ جدایی بهترین پاسور استقلال با پیشنهاد اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای آبی ها رسید؛ جدایی بهترین پاسور استقلال با پیشنهاد اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید