حسن تفتیان: منتقدان حق دارند نگرانم باشند، هدف المپیک است نه مسابقات تدارکاتی

به گزارش مجله مدیاپلیر، سریع ترین مرد ایران با اعلام رضایت از شرایط آمادگی خود در اردوی فرانسه، نتایج کسب شده در مسابقات تدارکاتی را دور از انتظار ندانست و گفت: مسابقات صرفا جنبه تدارکاتی دارد و خیلی به نتایج توجه نمی کنم.

حسن تفتیان: منتقدان حق دارند نگرانم باشند، هدف المپیک است نه مسابقات تدارکاتی

حسن تفتیان، سریع ترین مرد ایران که جهت حضور در المپیک توکیو در اردوی آماده سازی فرانسه به سر می برد، در گفت وگو با خبرنگاران به شرایط تمرینی خود اشاره و بیان نمود: شرایط خوبی دارم، تمرکزم روی تمرین است و برنامه ریزی و تمریناتی که مربی درنظر می گیرد را با تمام توانم انجام می دهم. جا داد از کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی تشکر کنم که در این مدت تمام کوشش خود را برای پیشبرد برنامه های آماده سازی و اردوهایم نموده اند. خدا را شکر همه چیز خوب پیش می رود.

او در خصوص شرایط آمادگی خود گفت: شرایط خوب است. من و مربی ام نگرانی خاصی نداریم، چون سهمیه قطعی المپیک را کسب نموده ام و تمام تمرکزم را روی پیروزیت در بازی های توکیو گذشته ام.

تفتیان که در مدت حضور خود در اردوی فرانسه در چند مسابقه شرکت نموده است و نتوانسته زیر 10.30 ثانیه بدود در خصوص رضایت از عملکرد خود بیان نمود: نتایج برای ما قابل پیش بینی بود و خودم راضی هستم. حدود 40 روز تا زمان مسابقه من در المپیک باقی مانده است از همین رو در اردوی آماده سازی هستم، روی تمریناتم متمرکز شده ام و مسابقات هم صرفا جنبه تدارکاتی دارد و خیلی به نتایج توجه نمی کنم.

این دونده در خصوص انتقاد از نتایج کسب شده در مسابقات فرانسه و مجارستان با ثبت رکوردهای 10.38 و 10.47 ثانیه گفت: حق دارند قبل از بازی های المپیک نگران آمادگی ورزشکار خود باشند، اما از آنجایی که از فرایند آمادگی و تمرینات من اطلاعی ندارند به آنها این اطمینان رو می دهم که ما با برنامه ریزی دقیق برای المپیک هدف گذاری نموده ایم. امیدوارم بتوانم بدون آسیب و با کیفیت تمریناتم را ادامه بدهم و در المپیک پیروز باشم.

او در خصوص مدت زمان حضور خود در فرانسه بیان نمود: تا حدود 20 تیر در فرانسه هستم، اما با توجه به اعلام فدراسیون و کمیته ملی المپیک برای اعزام از تهران به توکیو، 20 تیر به تهران برمی گردم تا بعد از چند روز تمرین به المپیک اعزام شوم.

تفتیان در خاتمه گفت: جا دارد پیروزیت های قهرمانان دوومیدانی کشورمان را در روزهای اخیر تبریک بگویم که با نتایج و رکوردهای فوق العاده باعث سر بلندی و خوشحالی ما شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1202

به "حسن تفتیان: منتقدان حق دارند نگرانم باشند، هدف المپیک است نه مسابقات تدارکاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن تفتیان: منتقدان حق دارند نگرانم باشند، هدف المپیک است نه مسابقات تدارکاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید