ببینید؛ آنچه در روز دوم مسابقات Evo 2024 گذشت

به گزارش مجله مدیاپلیر، روز دوم مسابقات Evo 2024 متمرکز بر رقابت های هیجان انگیزی بود و مجذوب کننده تر از روز اول دنبال شد و در واقع فینال چند بازی اصلی برگزار گردید.

ببینید؛ آنچه در روز دوم مسابقات Evo 2024 گذشت

تورنومنت King of Fighters XV اولین مسابقه روز بود که با کسب مقام اول مسابقات به وسیله Xiaohai به انتها رسید. مورتال کامبت 1 نیز یکی دیگر از بازی هایی بود که فینال آن برگزار گردید و Sonicfox همه چیز را پس از یک مسابقه مجذوب کننده مقابل حریف خود Nicolas بدست آورد. در فینال Under Night In-Birth II نیز Senaru پیروز شد با پیروزی مقابل Mo.Sin در دور آخر، پیروز نبرد گردد. این روز با اشاره ای به روز های اولیه Evo، با مسابقات Street Fighter II: 3rd Strike به انتها رسید که MOV تاج و تخت آن را از آن خود کرد. لازم به ذکر است که روز آخر میزبان مسابقات تکن 8، استریت فایتر 6، Granblue Fantasy Versus: Rising و Guilty Gear Strive خواهد بود.

با ازدحام بی نظیر و تشویق های پرسروصدای سالن که در طول روز به طور ناگهانی شنیده می شد، هواداران بازی های مبارزه ای غرق در شادی بودند و قهرمانان سابق مانند JDCR ،Daigo Umehara ،Angrybird ،Mena RD و بسیاری دیگر، چشم ها را به خود جلب کردند. در کنار مسابقات، شرکت کنندگان در قرعه کشی هایی نیز شرکت کردند، در مسابقه کازپلی حضور یافتند و برای هر تبلیغ Chipotle که بین مسابقات نمایش داده می شد، دیوانه وار تشویق کردند. بعلاوه در فینال های اولیه، مبارزات متوقف شد تا به جاستین وانگ و دایگو اومهارا، اولین جوایز Evo Impact به عنوان قدردانی از کار آن ها در جامعه بازی های مبارزه ای در طول سال های اخیر داده گردد.

در نهایت اعلامیه دیگری مبنی بر اینکه Evo در سال 2025 یک رویداد جوایز بازی های مبارزه ای را ارائه خواهد نمود نیز منتشر شد. می توانید در ادامه تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Nerdvana

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 تیر 1403 بروزرسانی: 31 تیر 1403 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1832

به "ببینید؛ آنچه در روز دوم مسابقات Evo 2024 گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ آنچه در روز دوم مسابقات Evo 2024 گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید