با وسایل دور ریختنی خانه را تزیین کنید

به گزارش مجله مدیاپلیر، چه لوازم قابل استفاده اما بدون کاربردی در خانه دارید؟

با وسایل دور ریختنی خانه را تزیین کنید

در این مطلب از خبرنگاران کوشش کردیم کاربردهای نسبتا ساده و کم هزینه ای در تزیین منزل با وسایل دور ریختنی پیشنهاد گردد. راهنمای ساخت این اکسسوری ها برای درک بهتر جزئیات ارائه شده اند.

تزیین منزل با وسایل دور ریختنی

شاید پرسش با وسایل دورریختنی چه چیزی بسازیم یکی از مهم ترین پرسش هایی است که ضروری است به آن فکر کنیم.

سبدهای کهنه چوبی یا حصیری، تزیین منزل با وسایل دور ریختنی

فقط کافی است این سبدها را در یک مکان درست و مناسب جای دهید تا یک ارگانایزر یا گنجه کوچک مجذوب کننده داشته باشید. به چند نکته در مورد استفاده از این سبدها که می توانند کهنه یا نو باشند، دقت کنید.

برترین مکان هایی که می توانید در تزیین منزل با این وسایل دور ریختنی بهره ببرید، اتاق های بچه ها، فضاهای بهداشتی مانند حمام یا حیاط خلوت آشپزخانه است. برای حفظ انسجام فضاهای داخلی و ایجاد یک هماهنگی در دکوراسیون، بهتر است از دو یا چند سبد بهره ببرید.

از همین صندوق های میوه که همه جا پیدا می گردد

این جعبه ها را می توانید تبدیل به زیباترین اکسسوری های منزل کنید. فقط احتیاج به کمی حوصله، رنگ های متناسب با دکور اطراف، شمع های تزیینی و یکی دو گلدان زیبا دارید. به این نکته بسیار مهم دقت داشته باشید که پس از رنگ زدن حتما برای جلوگیری از طبله کردن چوب و خراب شدن شلف های زیبای دست سازتان، آن ها را با چند لایه روغن جلا بپوشانید. این کار به مجذوب کنندهیت ظاهری و نمای زیباتر این صندوق ها نیز یاری می نماید.

تزیین منزل با وسایل دور ریختنی ، یک نردبان شکسته و بی استفاده

استفاده از نردبان به عنوان اکسسوری در دکوراسیون منزل، می تواند یک ایده عالی برای پوشش ایرادات ساختمانی و تورفتگی یا بیرون آمدگی هایی باشد که بخشی از دیوار را اشغال نموده اند. خصوصا اگر یک تورفتگی به عرض اندک دارید، استفاده از یک نردبان با پوششی مشابه استند گل می تواند مجذوب کنندهیت بسیار زیادی در این بخش ایجاد نماید. برای اینکه چیدمان زیباتری در منزل داشته باشید به مطلب مناسب ترین کابینت برای آشپزخانه شما کدام است؟ سر بزنید.

یک نردبان کهنه و چند سبد

این وسایل در کنار هم می توانند یک ترکیب بسیار مجذوب کننده و خلاقانه، یک اکسسوری زیبا یا فضایی برای نگهداری لوازم کوچک و بزرگ باشند. کنار هم قرار دادن سبدهای فلزی مقرون به صرفه قیمت و یک نردبان کهنه که وسیله ای دورریختنی و بی استفاده است، می تواند تزیین زیبایی در دکوراسیون منزل، دیزاین بخشی از آشپزخانه، یک شلف خاص در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام، دیزاین بسیار زیبایی برای دیوار تراس یا بخشی از حیاط باشد.

نورپردازی با شیشه های دور ریز و کمی ریسه نور

شیشه های رنگی و بدون استفاده می توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند. می توانید یک چراغ خواب ساده و زیبا که از یک شیشه تیره رنگ و نورهای ریسه ای سفید رنگ ساخته شده است را با آن بسازید. برای برش شیشه احتیاجی از طریق خاص و پیچیده ای نیست و با گرم و سرد کردن آن و با کمی دقت و برش های متوالی می توانید با یک چاقوی خانگی نیز بخشی از آن را جدا کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب برترین روش تمیز کردن مبلمان در منزل را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1608

به "با وسایل دور ریختنی خانه را تزیین کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وسایل دور ریختنی خانه را تزیین کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید