بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز عمیق، زیبا و شگفت انگیز است؛ گیم پلی آن را ببینید

به گزارش مجله مدیاپلیر، استودیوی رایوت گیمز، خالق بازی های محبوبی نظیر لیگ آو لجندز و ولورانت، به تازگی ویدیویی 6 دقیقه ای از بازی تازه خود منتشر کرده است. این بازی با عنوان پروژه ال (Project L)، قرار است در سبک مبارزه ای توسعه یابد و در دنیای بازی لیگ آو لجندز جریان خواهد داشت.

بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز عمیق، زیبا و شگفت انگیز است؛ گیم پلی آن را ببینید

زمانی که آخرین بار در ماه اکتبر 2019 از اطلاعات نو بازی رونمایی شد، هنوز در مرحله تحقیق و توسعه بود. به گفته تام کانن، کارگردان ارشد و تهیه کننده اجرایی، اکنون تیم آن ها به جایی رسیده اند که درباره آن هیجان زده هستند. او اضافه کرد:

Project L یک بازی مبارزه ای مبتنی بر تگ تیم خواهد بود. بازیکنان تیمی متشکل از دو قهرمان را انتخاب و کنترل خواهند کرد. یادگیری حرکات شخصیت ها و کنترل های اصلی بازی آسان، اما تسلط بر آن سخت خواهد بود. رایوت گیمز قرار است تا حدود زیادی مسائل فنی را از بازی دور کند و در این راه از فناوری RiotDirect برای به حداقل رساندن پینگ استفاده خواهد کرد.

کانن در رابطه با زمان عرضه گفت:

شایان ذکر است که به تازگی رایوت گیمز تأیید کرده است که در مجموع به 180 میلیون بازیکن فعال در تمام بازی های مجموعه لیگ آو لجندز دست پیدا کرده است. بخش زیادی از این بازیکنان متعلق به رایانه های شخصی هستند که دارای 120 میلیون کاربر فعال ماهانه در استیم است. در حالی که بازی های منتشر شده از این مجموعه برای چندین سال موفقیت بزرگی رقم زده اند، تعداد کل کاربران برای این تعداد معدود از بازی به طرز شگفت انگیزی بزرگ است. با توجه به اینکه استودیو به روزرسانی های مختلفی را به طور مداوم عرضه می کند، به نظر می رسد که به فرایند موفقیت آمیز خود ادامه خواهد داد.

همچنین این شرکت وعده داده که از اوایل نیمه دوم سال 2022 تا آخر سال، حداقل دو بار به انتشار جزئیات نوی از این بازی مبارزه ای خواهد پرداخت. در ادامه می توانید تصاویر و تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1420

به "بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز عمیق، زیبا و شگفت انگیز است؛ گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز عمیق، زیبا و شگفت انگیز است؛ گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید