اندروید یا آیفون؟ ، نظر رئیس اینستاگرام جنجال به پا کرد

به گزارش مجله مدیاپلیر، دیجیاتو نوشت: آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در شبکه اجتماعی تردز اعلام نموده که به نظرش اندروید اکنون از iOS بهتر است.

اندروید یا آیفون؟ ، نظر رئیس اینستاگرام جنجال به پا کرد

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در شبکه اجتماعی تردز اعلام نمود که اندروید درحال حاضر سیستم عامل بهتری نسبت به iOS است. حالا دوباره بحث مقایسه این دو سیستم عامل داغ شده و این سؤال را ایجاد نموده است که آیا ترجیح شخصی موسری در این زمینه تأثیری روی توسعه تردز خواهد گذاشت یا خیر.

یوتوبر معروف MKBHD در پست جدیدی در تردز از مخاطبان خود خواست تا نظراتشان را درباره دنیای فناوری اعلام نمایند تا برترین نظر در بالای بخش پاسخ ها قرار بگیرد. آدام موسری در جواب او نوشت: اندروید حالا بهتر از iOS است. این پاسخ درحال حاضر در بالاترین جایگاه بین دیگر پاسخ های این پست قرار گرفته.

اظهارنظر رئیس اینستاگرام نشان می دهد که او در گذشته باور داشته که iOS از اندروید بهتر بوده است، اما حالا به این نتیجه رسیده که سیستم عامل موبایلی گوگل از اپل پیشی گرفته. همین مسئله بحث و جنجال های زیادی را در بین کاربران به وجود آورده است.

بعضی هواداران اپل می گویند چون iOS سطح حریم خصوصی بالاتری دارد، موسری از این سیستم عامل خوشش نمی آید. ازآن سو، هواداران اندروید با تأیید این حرف مدعی شده اند که نوآوری در دنیای اندروید دیده می گردد و اپل در حالت سکون به جای مانده است.

از طرف دیگر، بعضی کاربران می گویند شاید اگر موسری هوادار iOS بود، بالاخره نسخه آیپد اپلیکیشن اینستاگرام را عرضه می کرد. او قبلاً گفته بود که جامعه کاربران آیپد هنوز آن قدر بزرگ نشده است که به اولویتی برای فراوری اپلیکیشن به وسیله این شرکت تبدیل گردد.

آدام موسری احتمالاً به طور متناوب از آیفون و گوشی های اندرویدی استفاده می نماید تا تجربه هر دو پلتفرم را داشته باشد. اما اینکه سلیقه شخصی او تا چه مقدار ممکن است در سیاست گذاری های این شرکت نقش داشته باشد، معین نیست. آیا اپلیکیشن تردز در آینده در اندروید عملکرد بهتری از اپلیکیشن آیفون آن خواهد داشت؟ نظر شما چیست؟

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 تیر 1402 بروزرسانی: 28 تیر 1402 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1787

به "اندروید یا آیفون؟ ، نظر رئیس اینستاگرام جنجال به پا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندروید یا آیفون؟ ، نظر رئیس اینستاگرام جنجال به پا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید