کار سخت یحیی گل محمدی مقابل دوست قدیمی اش

به گزارش مجله مدیاپلیر، تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه هفته جاری مقابل ذوب آهن اصفهان دیدار معوقه خود را برگزار می کند تا در صورت پیروزی بتواند فاصله سه امتیازی اش با سپاهان که صدرنشین است را جبران کند.

کار سخت یحیی گل محمدی مقابل دوست قدیمی اش

سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف ذوب آهن می فرایند که مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجد سلیمان برای نجات این تیم از سقوط به لیگ یک به اصفهان رفت تا ضمن پذیرش مجدد هدایت فنی این تیم برای رسیدن به هدف این باشگاه تلاش کند.

مجتبی حسینی که چند سال متوالی دستیار یحیی گل محمدی در همین ذوب آهن بود پس از جدایی او در سال 1395 از یار همیشگی خود جدا شد تا در جمع ذوبی ها باقی مانده و این تیم را به جایگاه ایده آل برساند.

رفتن یحیی از ذوب آهن و ماندن حسینی در این تیم باعث شد تا شایعاتی درباره کدورت بین آن ها مطرح شود. کدورت هایی که با حضور مشترک هر دو تیم در تراکتور تبریز سرانجام یافت. مجتبی حسینی که در ذوب آهن تجربه بدون یحیی بودن را داشت با رفتن او از تراکتور حاضر به ماندن در جمع تبریزی ها نشد.

راستا یحیی و حسینی پس از تراکتور نیز به طور کامل از هم جدا شد. یحیی به مشهد رفت و دستیارش تصمیم گرفت دیگر زیر سایه کسی مربیگری نکند. او به لیگ دسته اول رفت تا سرمربی شود و در لیگ برتر بیستم نیز سرمربی نفت مسجد سلیمان شد تا مستقل از یحیی برای موفقیت های فردی خود و تیم تحت امرش تلاش کند.

دوئل این دو نفر در نیم فصل اول با تساوی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان همراه بود تا حسینی نشان دهد به خوبی درس شماره یک بودن را از یحیی یاد گرفته است.

تغییرات زمستانی در فوتبال باشگاهی کشور با جدایی حسینی از مسجدسلیمان و پیوستن او به ذوب آهن همراه بود. این مربی در دور برگشت رقابت های لیگ برتر نتایج قابل قبولی با ذوبی ها گرفته است. آن ها که در دور رفت نامزد اصلی سقوط به لیگ یک بودند در دور برگشت حرکت جهشی خود را آغاز کردند تا در سرانجام 22 بازی خود با 21 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار بگیرند.

شرایط حساسی که ذوب آهن در پایین جدول دارد با شرایط ویژه پرسپولیس در رقابت با سپاهان در بالای جدول در هم تنیده تا دوئل دوباره یحیی با مجتبی طعم شیرین رسیدن به قهرمانی یا تلخی کوتاه ماندن از جام را برای سرخ ها به همراه داشته باشد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان ساعت 19:30 دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی که همچنان از حضور تماشاگر به دلیل شیوع بیماری کرونا محروم است برگزار می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1169

به "کار سخت یحیی گل محمدی مقابل دوست قدیمی اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت یحیی گل محمدی مقابل دوست قدیمی اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید