پیوس: تیم ملی می تواند عراق را شکست دهد

به گزارش مجله مدیاپلیر، یک پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که تیم ملی فوتبال ایران توانایی شکست دادن عراق را دارد مطرح نمود، حواشی باید از این تیم دور باشد.

پیوس: تیم ملی می تواند عراق را شکست دهد

فرشاد پیوس در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران پیش از ملاقات برابر عراق اظهار کرد: درست است که تیم ملی برابر بحرین باخت و شرایطش در جدول کمی سخت شد اما الان این فرصت را دارد تا با فزونی برابر عراق دوباره به بالای جدول برگردد. عراق تیم بسیار قدرتمندی است اما تیم ملی ایران این پتانسیل را دارد که این تیم را شکست بدهد. ما بازیکنانی داریم که در پست های مختلف فزونی نسبی نسبت به عراق دارند و اگر تیم ملی کمی از حواشی دور باشد قاعدتا می تواند روز پنج شنبه عراق را نیز شکست بدهد.

او درباره نفراتی که به تیم ملی ایران دعوت شده اند هم گفت: این که چه نفراتی به تیم ملی دعوت شده اند بسیار مهم است اما ما نمی توانیم درباره آن اظهار نظر کنیم چون این موضوع در حیطه اختیارات سرمربی تیم ملی است اما در کل معتقدم بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت شده اند که توانایی فنی بالایی دارند.

وی هم چنین در پاسخ به این سوال که آیا حواشی اخیر تیم ملی و موضوع مطالبات ویلموتس می تواند روی نتیجه ایران برابر عراق تاثیرگذار باشد یا خیر؟ گفت : چه بخواهیم چه نخواهیم حواشی می تواند تاثیرگذار باشد اما این هنر مجموعه کادر فنی تیم ملی است که تیم را از حواشی دور کند و باعث گردد بازیکنان فقط تمرکزشان روی بازی پیش رو باشد. ما قطعا می توانیم عراق را شکست بدهیم به شرطی که با همه توان به مصاف این تیم برویم.

پیوس در بخش دیگری از صحبت های خود با خبرنگاران به شرایط پرسپولیس در لیگ نوزدهم اشاره نمود و گفت: پرسپولیس با کالدرون به هماهنگی مطلوبی رسیده است. درست است که در بعضی از بازی ها آن گونه که توقع داریم تیم بازی نمی کند اما حضور کالدرون نشان داده که پرسپولیس کمی تغییر سبک داده است. من معتقدم باید صبر کنیم تا این مربی آرژانتینی تفکرات فنی خود را اجرایی کند و تیم بهتر از این بازی کند. الان هم که پرسپولیس شرایط بسیار خوبی در جدول دارد و قطعا می تواند در بازی های پیش رو و پیروزی برابر حریفان به صدر جدول برسد. در این فصل سپاهان، تراکتورسازی و استقلال از تیم های خوب لیگ هستند و فشردگی در بالای جدول بسیار زیاد است اما قطعا پرسپولیس این پتانسیل را دارد که سال جاری هم قهرمان لیگ گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 125

به "پیوس: تیم ملی می تواند عراق را شکست دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوس: تیم ملی می تواند عراق را شکست دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید