هشدار وقوع سیل و طغیان رودخانه های فصلی در هرمزگان ، مردم از تردد در حاشیه رودخانه ها و ارتفاعات خودداری نمایند

به گزارش مجله مدیاپلیر، مدیریت بحران استانداری هرمزگان نسبت به جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه های فصلی از اواخر امشب تا روز دوشنبه اخطار داد.

هشدار وقوع سیل و طغیان رودخانه های فصلی در هرمزگان ، مردم از تردد در حاشیه رودخانه ها و ارتفاعات خودداری نمایند

جهت دریافت خدمات اجرای گلدان در پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار از ، مدیریت بحران استانداری هرمزگان نسبت به جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه های فصلی از اواخر امشب تا روز دوشنبه اخطار داد.

در این اخطاریه آمده است با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و احتمال جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه های فصلی بدنبال بارندگی، آبگرفتگی معابر و مواج شدن دریا، تدابیر لازم از سوی شهرداری ها و دهیاری های استان در نظر گرفته گردد.

در این اخطاریه همچنین آمده است؛ مردم در سراسر استان از رفت و آمد در حاشیه رودخانه های فصلی، مسیل ها، آب نما ها و رفتن به ارتفاعات و رفت و آمد های غیر ضروری خودداری نمایند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 349

به "هشدار وقوع سیل و طغیان رودخانه های فصلی در هرمزگان ، مردم از تردد در حاشیه رودخانه ها و ارتفاعات خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار وقوع سیل و طغیان رودخانه های فصلی در هرمزگان ، مردم از تردد در حاشیه رودخانه ها و ارتفاعات خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید