نوری: یاری داور خوابش برده بود، فقط به دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم

به گزارش مجله مدیاپلیر، کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی تأکید کرد گلی که در دیدار مقابل استقلال به ثمر رسانده، آفساید نبوده است.

نوری: یاری داور خوابش برده بود، فقط به دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس شکست 2 بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: درباره بازی باید بگویم من آن صحنه (اجرا نشدن بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان پارس جنوبی) را ندیدم و از بازیکنان استقلال عذرخواهی کردم. بعد از آن توپ را به دروازه بان شان دادم. گل ما هم که کاملاً صحیح بود و نمی دانم یاری داور خوابش برده بود که گل من را مردود اعلام نمود! واقعاً نمی دانم چه بگویم. از همین نقطه من پیش از این به استقلال گل زده بودم، ولی آن سری هم داور به اشتباه آفساید اعلام نموده بود و الان هم به اشتباه گل ما را آفساید اعلام نمودند.

وی اضافه نمود: استقلال تیم خوبی است، سه امتیاز بازی امروز را کسب کرد و به آنها تبریک می گویم. ما هم ان شاءالله در بازی بعد بتوانیم این شکست را جبران کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی درباره شرایط تیمش گفت: ما از نظر بودجه جزو ضعیف ترین تیم های لیگ برتر هستیم و توقعی نداریم که بازیکنان میلیاردی را جذب کنیم. ما فقط به فکر حفظ تیم در لیگ برتر هستیم.

همچنین بابک حاتمی هم در خصوص گل پارس جنوبی توضیح داد: گل ما کاملاً سالم بود و بازیکن استقلال در آن صحنه عقب تر از بازیکن ما بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 77

به "نوری: یاری داور خوابش برده بود، فقط به دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: یاری داور خوابش برده بود، فقط به دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید