مورفی: ترامپ؛ کرونا در حال گسترش است؛ جداً داری چه کار می کنی؟

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزاشر خبرنگاران، کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکا امروز دوشنبه در پیامی توئیتری درخصوص موضع گیری سرد رئیس جمهوری این کشور در مورد شیوع ویروس کرونا در آمریکا نوشت: من معمولاً درباره کارهای ترامپ مثل اعتیادش به بازی گلف اهمیت چندانی نمی دهم؛ اما ای مرد جداً چه کار داری می کنی؟

مورفی: ترامپ؛ کرونا در حال گسترش است؛ جداً داری چه کار می کنی؟

این سناتور دموکرات آمریکائی دراین خصوص اعلام نمود: ویروس (کرونا) در حال گسترش است، بازارها دارند سقوط می نمایند، سعودی ها دارند بازارهای نفت را به توپ می بندند، سوریه دارد می سوزد و آخر هفته ات را اینطور (با گلف بازی) گذراندی، لعنت به تو.

لازم به ذکر است، همزمان با شیوع کرونا در آمریکا دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور چندی پیش در مرکز کنترل بیماری های این کشور (CDC) در آتلانتا اعلام نمود: می دانید که عموی من فرد عظیمی بود. او در ام آی تی کار می کرد. او سال های زیادی را در آنجا تدریس می کرد. جان ترامپ یک نابغه عظیم بود! من عاشق این چیزها هستم. من واقعاً علوم را می فهمم! دیگران از اینکه من اینقدر می فهمم، تعجب می نمایند. هرکدام از این دکترها به من می گویند چطور این همه در این مورد وارد هستی؟ شاید من توانایی ذاتی دارم. شاید باید به جای رئیس جمهور شدن این کاره می شدم.

این درحالیست که پیشتر رسانه های این کشور اعلام نموده بودند که دولت ترامپ امکانات کافی برای مقابله با شیوع کرونا را ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 382

به "مورفی: ترامپ؛ کرونا در حال گسترش است؛ جداً داری چه کار می کنی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورفی: ترامپ؛ کرونا در حال گسترش است؛ جداً داری چه کار می کنی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید