مقاله: مسابقات Tour de France بزرگترین رویداد دوچرخه سواری جهان

به گزارش مجله مدیاپلیر، تور دو فرانس فقط یک جاذبه گردشگری ورزشی نیست. برخی از تورهای ارائه شده برای تماشاگران این رویداد ورزشی، علاوه بر اینکه شما را در جریان این مسابقات بزرگ همراهی می کنند، فرصتی عالی برای تماشای مناظر و چشم اندازهای مسیر، دهکده های دینی و جاذبه های طبیعی زندگی روستایی در فرانسه و چشیدن طعم غذاهای محلی و اصیل فرانسوی هستند.

مقاله: مسابقات Tour de France بزرگترین رویداد دوچرخه سواری جهان

اکثر مرحله های این تور در خود کشور فرانسه برگزار می گردد، ولی از سال 1960 عبور مسیر تور دو فرانس از کشورهای نزدیک فرانسه به یک امر عادی تبدیل شده است. کشورهایی مانند آندورا، بلژیک، بریتانیا، آلمان، ایرلند، ایتالیا، لوکزامبورگ، موناکو، هلند، اسپانیا و سوئیس، کشورهایی هستند که قسمتی از یک مرحله یا تعدادی از مرحله های تور اروپا دو فرانس در سال های مختلف در این کشورها برگزار شده است.

تور فرانسه، جیرو دیتالیا (Giro dItalia) و ووئلتا اسپانیا (Vuelta a España) سه تور بزرگ دوچرخه سواری دنیا هستند که در میان آنها تور دو فرانس سابقه بیشتری دارد و مهم تر است.

تور دو فرانس مجموعه ای از برگزارکنندگان رسمی تور دارد که با استفاده از آنها می توانید لذت حضور این مسابقات و تماشای بزرگترین رویداد سالانه ورزشی دنیا را تجربه کنید. به کمک این تورها می توانید از مسیرهای مسابقه بازدید نمایید و دسترسی به منطقه VIP داشته باشید، به دهکده های هم جوار مسیر، سفر کنید، از مسیرهای ویژه، دوچرخه سواری کنید و حتی از خط پایان بگذرید و مثل قهرمان ها پیراهن طلایی به تن کنید.

منبع مقاله: مسابقات Tour de France بزرگترین رویداد دوچرخه سواری جهان

انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1359

به "مقاله: مسابقات Tour de France بزرگترین رویداد دوچرخه سواری جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مسابقات Tour de France بزرگترین رویداد دوچرخه سواری جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید