مقاله: با برترین دیدنی های میلان ایتالیا آشنا شوید

به گزارش مجله مدیاپلیر، اگر کمی به فوتبال علاقه داشته باشید، بدون شک نام دو باشگاه مشهور آث میلان و اینترمیلان را شنیده اید و می دانید که این دو باشگاه معروف و پیروز فوتبال ایتالیا، به شهر میلان تعلق دارند.

مقاله: با برترین دیدنی های میلان ایتالیا آشنا شوید

حتی اگر اهل تماشای نمایش های اپرا نیستید، پیشنهاد می کنیم از این سالن زیبا بازدید کنید زیرا یکی از مشهورترین و زیباترین تماشای های ایتالیا و دنیا به شمار می رود و می تواند شما را شگفت زده کند.

در این مقاله از وبلاگ ققنوس قصد داریم شما را با تعدادی از برترین تماشای های میلان ایتالیا در تور ایتالیا آشنا سازیم. همراه ما باشید.

سن سیرو یک استادیوم ورزشی عمومی متعلق به شهرداری شهر میلان است که این دو تیم بازی های خانگی خود را در آن انجام می دهند. اگرچه نام این استادیوم در سال 1980 به استادیوم جوزپه مئاتزا تغییر نموده است، اما هواداران باشگاه آث میلان هنوز از نام سن سیرو برای اشاره به آن استفاده می نمایند.

ما لئوناردو داوینچی را بیش از هر چیز با آثار هنری و نقاشی های معروفی چون مونالیزا می شناسیم، اما داوینچی یک دانشمند و مخترع برجسته و ترکیبی استثنایی از نبوغ و خلاقیت بوده است که در زمینه های مختلفی چون مهندسی نیز سررشته داشته است.

منبع مقاله: با برترین دیدنی های میلان ایتالیا آشنا شوید

انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1408

به "مقاله: با برترین دیدنی های میلان ایتالیا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: با برترین دیدنی های میلان ایتالیا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید