تور ارزان مجارستان: مارکو فوتاکس مهاجم نو استقلال؛ غول مجارستانی در راه تهران!

به گزارش مجله مدیاپلیر، پس از جدایی دیاباته و قایدی، استقلال در پی جذب مهاجم خارجی برای تقویت خط حمله خود است و در این میان هم فرهادمجیدی نام چند بازیکن را برای حضور در جمع آبی پوشان به مدیران باشگاه داده که مصطفی آجورلو به همراه دیگر مدیران استقلال در حال مذاکره برای جذب این نفرات هستند.

تور ارزان مجارستان: مارکو فوتاکس مهاجم نو استقلال؛ غول مجارستانی در راه تهران!

با ما سفر کنید و با تور ارزان مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

یکی از بازیکنان مد نظر مجیدی برای حضور در خط حمله، مارکو فوتاکس مهاجم 196 سانتی متری و مجارستانی است که سابقه بازی با پیراهن لسترسیتی را هم در کارنامه دارد. این بازیکن دوران حرفه ای خود را از فرانس واروش یکی از مطرح ترین تیم های کشور مجارستان شروع کرد.

فوتاکس پس از درخشش در رده های پایه فرانس واروش، راهی تیم زیر 19 ساله های نانسی فرانسه شد و سپس به تیم دوم این باشگاه راه یافت. وردربرمن تیم بعدی این بازیکن بلند قامت بود تا اینکه او در سال 2012 به لسترسیتی پیوست، اما فرصت زیادی برای حضور در ترکیب این تیم به دست نیاورد و تنها در 12 بازی با پیراهن روباه ها به میدان رفت که البته 2 گل هم به ثمر رساند.

فوتاکس در ادامه به تیم هایی نظیر بلکپول انگلیس، دیوسگیوری مجارستان، مرسین ترکیه و هایدوک اشپلیت کرواسی قرض داده شد و در دو فصل گذشته هم در کشورش و تیم های فیهروار و زالا اگرسزگی به میدان رفت. او فصل قبل در 17 بازی برای زالا اگرسزگی 5 گل به ثمر رساند و 2 پاس گل هم داد که البته مجموع دقایق حضور او در زمین مسابقه طی این 17 بازی، 958 دقیقه بود.

فوتاکس در فصل 2019-2020 در 37 بازی که برای فیهروار مجارستان به زمین رفت، 12 گل زد و 3 پاس گل هم داد. برترین عملکرد دوران حرفه ای این بازیکن به فصل 2016-2017 بازمیگردد که او در 28 بازی برای هایدوک اشپلیت 21 بار گلزنی کرد و 1 پاس گل داد.

به هر شکل مارکو فوتاکس پیشنهاد رسمی خود را از استقلال دریافت نموده و در حال سفر به تهران است. او پس از انجام مذاکرات نهایی، در صورت توافق با مدیران استقلال و پس از شرکت در تست های پزشکی، قراردادش را با آبی پوشان امضا می نماید تا به جدیدترین بازیکن خارجی تیم مجیدی تبدیل گردد. البته استقلال در حال مذاکره با 2 بازیکن خارجی دیگر هم هست که در صورت توافق، آن ها هم راهی تهران می شوند تا با آبی پوشان قرارداد امضا نمایند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1331

به "تور ارزان مجارستان: مارکو فوتاکس مهاجم نو استقلال؛ غول مجارستانی در راه تهران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مجارستان: مارکو فوتاکس مهاجم نو استقلال؛ غول مجارستانی در راه تهران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید