قیمت خانه در بازار شب عید

به گزارش مجله مدیاپلیر، تازه ترین آگهی های عرضه و فروش آپارتمان های مسکونی در تهران حاوی یک مشخصه مهم است.

قیمت خانه در بازار شب عید

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

تحقیقات میدانی از بازار معاملات و قیمت آپارتمان در شهر تهران نشان می دهد آگهی های جدیدی که در بازار شب عید عرضه شده اند در عمده موارد، آگهی هایی با سطح قیمتی مناسب در مقایسه با ماه های گذشته است.

به گزارش خبرنگاران در میان آگهی هایی که به تازگی به بازار مسکن عرضه شده اند، تعداد موارد فروش با سطح قیمت متعارف بیش از تعداد آگهی های با قیمت نامتعارف بوده و این موضوع نشان می دهد برخلاف بعضی جوسازی های غیر واقعی در بازار شب عید مسکن و به رغم کوشش بعضی برای بالا بردن سطح قیمت ها، بازار فاقد هر نوع کشش و ظرفیت برای رشد محسوس قیمت ها است. در واقع تقاضای مصرفی که تقاضای واقعی مسکن محسوب می گردد هم اکنون فاقد بنیه اقتصادی کافی برای هرگونه رشد قیمتی است.

نبود نقدینگی در بازار موجب شده است تا فروشنده هایی که اراده دارند تا قبل از اتمام سال واحدهای مسکونی خود را به فروش برسانند از معین قیمت های نامتعارف برای فروش واحدها خودداری نمایند. این گروه از فروشنده ها عمدتا افرادی هستند که قصد دارند در بازار شب عید مسکن واحدهای مسکونی خود را تبدیل به احسن نمایند؛ به همین علت از معین قیمت های نامتعارف برای فروش واحدهایشان خودداری می نمایند تا بتوانند هرچه سریع تر در بازار فعلی واحد مسکونی را فروخته و واحد موردنظر خود را خریداری نمایند. آگهی هایی که روزهای گذشته با قیمت مناسب به متقاضیان خرید مسکن عرضه شد در عمده مناطق شهر تهران پراکنده بوده و متقاضیان در همه مناطق قادر به جست و جوی این آگهی ها خواهند بود. در جدول زیر تازه ترین قیمت فروش واحدهای مسکونی در تهران ارائه شده است. برای اطلاع دقیق از قیمت آپارتمان در تهران و سایر شهرستان ها می توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 290

به "قیمت خانه در بازار شب عید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خانه در بازار شب عید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید