فیلم، عراق روزهای خوبی را سپری نمی کند، نجف قفل شد!

به گزارش مجله مدیاپلیر، روزنامه المانیتور به نقل از یک تحلیلگر سیاسی عراقی: داعش با سوء استفاده از تظاهرات عراق در صدد نفوذ به داخل شهرها و انجام اقدامات تروریستی است.

فیلم، عراق روزهای خوبی را سپری نمی کند، نجف قفل شد!

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، دفتر سیاسی رسانه اى مقاومت اسلامى نُجَباء (از نیروهای جهادی در عراق و سوریه) در صفحه رسمى توئیتری خود نوشت: داعش در حال جان دریافت است/ روزنامه المانیتور به نقل از یک تحلیلگر سیاسی عراقی: داعش با سوء استفاده از تظاهرات عراق در صدد نفوذ به داخل شهرها و انجام اقدامات تروریستی است. این گروه تروریستی در حال آماده کردن عملیات تروریستی بزرگی در بغداد و استان های جنوبی و مرکزی می باشد. معاون ابوبکر البغدادی که در کرکوک بازداشت شد در بازپرسی ها اعتراف کرد که برای نفوذ در تظاهرات و انجام حملات نظامی برنامه ریزی می کرده است.

حسین نخلی، تحلیلگر مسائل داخلی عراق نیز در صفحه توئیتری خود نوشت:

از دیشب نظام حاکم در عراق تقریبا از رسمیت خارج شده و می شه گفت: قوانین و سِمت های دولتی و رسمی به شکل معلق دراومده. این تصویر برای امروز صبح نجف هست که تقریبا کل خیابان های اصلی در این شهر مسدود شده و ادارات رسمی و شبه رسمی هم تعطیل!

یکی دیگر از کاربران توئیتر ضمن انتشار فیلمی نوشت:

نارنجک جنگی در بین نفوذی ها!

جوکر های امریکایی مسلح به انواع سلاح های سرد و گرم هستن و بین مردم نفوذ کردند تشخیص این نفوذی ها بسیارسخت شده. کربلا دیشب تقریبا ناامن بود، اغتشاشگر ها اجازه باز شدن مدارس را نمیدهند و مدیران مدارس را تهدید به قتل میکنند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 222

به "فیلم، عراق روزهای خوبی را سپری نمی کند، نجف قفل شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، عراق روزهای خوبی را سپری نمی کند، نجف قفل شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید