رضا یزدانی بر سر دوراهی مربیگری یا کسب دوبنده تیم ملی

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران، با اعلام آمادگی باشگاه استقلال برای حضور در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد، اظهارات متفاوتی در خصوص حضور رضا یزدانی به عنوان سرمربی یا مسئول فنی این تیم مطرح شد. البته این مساله خیلی زود از سوی یزدانی مورد تایید قرار گرفت که گویا او به عنوان مسئول فنی تیم استقلال در لیگ برتر کشتی آزاد حضور خواهد داشت.

رضا یزدانی بر سر دوراهی مربیگری یا کسب دوبنده تیم ملی

اما بحث مسئولیت جدید رضا یزدانی در تیم استقلال در حالی مطرح و تایید شده که بسیاری از اهالی کشتی همچنان او را یکی از مدعیان باتجربه و توانمند وزن 97 کیلوگرم تیم ملی می دانند. کسی که شاید بتواند با گذر از سد رقبای جوان وباانگیزه، دوبنده تیم ملی کشتی در المپیک 2021 توکیو را به چنگ آورد.

البته یزدانی برای رسیدن به چنین موفقیت بزرگی باید از سد مدعیان جوان و توانمندی همچون علیرضا کریمی، محمدحسین محمدیان، مجتبی گلیج، محمدجواد ابراهیمی و حسین شهبازی بگذرد که این کار، سخت و سخت به نظر می رسد.

به هر حال کاپیتان المپیکی کشتی آزاد ایران هنوز رسما اعلام نکرده حضورش در کادر فنی تیم استقلال، به معنای سرانجام دوران کشتی دریافت اوست؛ اما برخی معتقدند یزدانی باید از همین فرصت استفاده کرده و با خداحافظی رسمی از دنیای قهرمانی، میدان را به مدعیان جوان و تازه نفس بسپارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 687

به "رضا یزدانی بر سر دوراهی مربیگری یا کسب دوبنده تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا یزدانی بر سر دوراهی مربیگری یا کسب دوبنده تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید