رسول پناه در میان طرفداران پرسپولیس: 350 هزار یورو از پول برانکو آماده شده!

به گزارش مجله مدیاپلیر، سرپرست باشگاه پرسپولیس در جمع طرفداران این تیم خاطرنشان کرد 350 هزار یورو از پول برانکو آماده شده اما این باشگاه می خواهد کل طلب سرمربی سابق خود را یکجا پرداخت کند.

رسول پناه در میان طرفداران پرسپولیس: 350 هزار یورو از پول برانکو آماده شده!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حدود 30 طرفدار پرسپولیس امروز با حضور در مقابل ساختمان این باشگاه پیگیر پرونده برانکو ایوانکوویچ، پرداخت مطالبات سرمربی اسبق این باشگاه و مسائل شجاع خلیل زاده شدند.

این طرفداران بدون سر دادن شعار مقابل ساختمان پرسپولیس دقایقی با امیر علی حسینی، معاون بین الملل باشگاه و مسئول حراست این باشگاه انجام دادند و در ادامه مهدی رسول پناه از این طرفداران دعوت کرد با حضور در ساختمان توضیحات وی را درباره آخرین شرایط پرونده برانکو بشنوند.

مهدی رسول پناه در جمع طرفداران پرسپولیس درباره مسائل اقتصادی این باشگاه گفت: اکنون 55 میلیارد از شرکت کارگزار طلب داریم.از وقتی آمدیم برای پرداخت طلب این مربی اقدام های خوبی انجام داده ایم. خدا یاری کرد و 350 هزار یورو آماده نموده ایم تا بتوانیم به برانکو پرداخت کنیم. البته ما منتظر هستیم کل طلب وی را یکجا بدهیم زیرا الان پرداخت این 350 هزار یورو فایده ای ندارد. اصلا هم فکر نمی کردم این پول که برای انتقالش به حساب این مربی محدودیت داریم، پرداخت گردد.

وی اضافه کرد: برای اینکه کمیته انضباطی فیفا بداند برای پرداخت طلب برانکو حسن نیت داریم، دو نامه برای فیفا و AFC ارسال کردیم تا با پرداخت این مبلغ حسن نیت خود را نشان بدهیم اما تا به امروز جوابی ما نداده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 763

به "رسول پناه در میان طرفداران پرسپولیس: 350 هزار یورو از پول برانکو آماده شده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه در میان طرفداران پرسپولیس: 350 هزار یورو از پول برانکو آماده شده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید