رستوران دار چینی بایدن را دعوت کرد

به گزارش مجله مدیاپلیر، یک رستوران دار چینی پس از پیروزی نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به جو بایدن که از او به عنوان دوست قدیمی اش یاد نموده است، تبریک گفت و از او برای حضور در یک برنامه شام به صرف جگر خوک دعوت کرد.

رستوران دار چینی بایدن را دعوت کرد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، بایدن 9 سال پیش زمانی که به چین سفر نموده بود به این رستوران رفت و باعث شد تا کسب و کار آن برای مدتی رونق بگیرد به طوری که بسیاری از مشتریان تنها برای غذایی که بایدن در این رستوران خورده بود به آن سر می زدند و همان منو را درخواست می کردند.

بایدن در اوت 2011 در رستوران یائوجی چائوگان در پکن و در منطقه ای که برج های طبل و ناقوس در آنجا واقع شده است بائوزی [نوعی نان بخارپز] و نودل خورد.

پیروزی بایدن در انتخابات سال جاری آمریکا باعث شد تا رستوران این شهروند چینی بار دیگر بر سر زبان ها بیفتد. شی لونگمین، وکیل 58 ساله اعتراف کرد که پس از آنکه فهمید بایدن در این رستوران غذا خورده تصمیم گرفت به این مکان بیاید.

صاحب 66 ساله این رستوران امیدوار است که بایدن بتواند روابط محبت آمیز بین ایالات متحده آمریکا و چین را که در حال حاضر در بدترین شرایط و چالش ها قرار گرفته، در طول مدت حضور خود در کاخ سفید ارتقا دهد.

اما او همچنین می خواهد که رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا به رستورانش برگردد و بعضی از غذاهایی را که در ملاقات 9 سال پیشش نتوانسته بود امتحان کند مانند جگر خوک را امتحان کند.

یائو گفت: طعم های بسیار خوشمزه ای در انتظار ورود وی هستند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 821

به "رستوران دار چینی بایدن را دعوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران دار چینی بایدن را دعوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید