دیدار تیم ملی فوتسال ایران با عراق قطعی شد

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران، هرچند امروز خبر احتمال تعویق و یا لغو مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا منتشر شده است، اما کادر فنی تیم ملی فوتسال تا اعلام رسمی این خبر برنامه های آماده سازی خود را طبق پیش بینی قبلی جلو خواهد برد.

دیدار تیم ملی فوتسال ایران با عراق قطعی شد

بعد از آنکه کمیته فوتسال نتوانست برای آماده سازی تیم ملی در آستانه جام ملت های آسیا حریف اروپایی پیدا کند، مذاکره با تیم های آفریقایی در دستور کار قرار گرفت. ناکامی در فراهم شدن حریف آفریقایی در نهایت جهت بازی تدارکاتی را به سمت کشورهای آسیایی برد که در جام ملت ها حضور ندارند.

تیم ملی فوتسال عراق که یکی از غایبان بزرگ جام ملت های آسیا محسوب می شود و همواره به عنوان یک حریف تدارکاتی مناسب برای ایران مورد استفاده قرار گرفته است، اینبار هم گزینه نهایی ملی پوشان فوتسال کشورمان برای بازی محبت آمیز خواهد بود.

قرار است عراق روز بیست و پنجم بهمن وارد ایران شود و دو بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران برگزار کند.

داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال در این خصوص به خبرنگاران، گفت: به عراق نامه زدیم و مذاکرات را انجام دادیم. بازی با این تیم پیشنهاد سرمربی تیم ملی بود. باتوجه به اینکه عراق تیم خوبی است و در جام ملت ها حضور ندارد، می تواند حریف قابل احترامی برای تیم ملی کشورمان باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 326

به "دیدار تیم ملی فوتسال ایران با عراق قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار تیم ملی فوتسال ایران با عراق قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید