دیاباته همه کار کرد، استقلال شایسته صدرنشینی بود

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در ادامه نتایج خوبی که در هفته های اخیر به دست آورده، در هفته سیزدهم لیگ برتر توانست شهر خودرو را در استادیوم آزادی شکست دهد و به صدر جدول مسابقات برسد.

دیاباته همه کار کرد، استقلال شایسته صدرنشینی بود

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در تبادل نظر با خبرنگاران در این رابطه گفت: استقلال در این بازی هم مثل همه بازیهای اخیرش خیلی خوب بود. آنها به قدری خوب و مقتدر بودند که تیم خوب شهر خودرو مقابل شان هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید نمود: اگر استقلال امروز به صدر جدول رسیده، با شایستگی در این رتبه قرار گرفته است و طرفداران بسیار امیدوارند تا با ادامه این فرایند تیم شان بعد از سالها قهرمان لیگ برتر گردد.

وی اضافه نمود: دیاباته در این بازی با غیرت بود و همه کار کرد. شاید هیچ بازیکنی به جز دیاباته با شرایط آسیب دیدگی که داشت روی سلامتی اش ریسک نمی کرد و برای این بازی استراحت می کرد تا کامل بهبود یابد. اما مهاجم آبی ها غیرت به خرج داد و با این آسیب دیدگی 90 دقیقه بازی کرد و مهم ترین گل نیم فصل اول استقلال را هم به ثمر رساند. امیدوارم مدیران مجموعه قدر این جواهر گران قیمت را بدانند.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: فاصله زمانی کمی تا نیم فصل باقی است و کمبود بازیکن در این تیم کاملا مشهود می باشد. مدیریت باشگاه باید همه تلاشش را برای تکمیل کادر بازیکن در این تیم و همچنین از بین بردن مسائل اقتصادی به خرج دهد. این تیم ظرفیت قهرمانی را دارد و اگر قهرمان نگردد، علت آن را فقط باید در مدیریت جستجو کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 169

به "دیاباته همه کار کرد، استقلال شایسته صدرنشینی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاباته همه کار کرد، استقلال شایسته صدرنشینی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید