دراگان اسکوچیچ اعلام فهرست تیم ملی را به تعویق انداخت

به گزارش مجله مدیاپلیر، دراگان اسکوچیچ میخواهد فهرست تیم ملی را بعد از بازی های لیگ برتر که روز دوشنبه برگزار خواهند شد اعلام کند.

دراگان اسکوچیچ اعلام فهرست تیم ملی را به تعویق انداخت

با ما همراه باشید و درباره کلاه عطا بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از خاتمه بازی های روز دوشنبه، 3 خرداد ماه، اردوی تیم ملی شروع خواهد شد. قرار است ملی پوشان ایرانی اردویی را از روز 4 خرداد در کیش برگزار نمایند. به همین دلیل این روزها همه منتظر اعلام فهرست مدنظر دراگان اسکوچیچ هستند.

حالا از فدراسیون فوتبال خبر می رسد گویا مسئولان فدراسیون از داراگان اسکوچیچ درخواست نموده بودند فهرست مدنظر خود را ارائه دهد تا آن ها مقدمات حضور بازیکنان در اردو را فراهم نمایند ولی گویا این موضوع با مخالفت سرمربی تیم ملی همراه شده است.

دراگان اسکوچیچ به مسئولان تیم ملی اعلام نموده با توجه به اینکه روز دوشنبه بازی های لیگ برتر برگزار خواهد شد، اعلام فهرست تیم ملی می تواند روی روحیه و عملکرد بازیکنان تاثیر گذار باشد و به همین دلیل مرد کروات اعلام نموده فهرست تیم ملی بعد از بازی های لیگ منتشر گردد.

البته گویا دراگان اسکوچیچ تصمیم نهایی خود را در مورد نفراتی که می خواهد به تیم ملی دعوت کند گرفته ولی علنی کردن این موضوع را به بعد از بازی های دوشنبه موکول نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1234

به "دراگان اسکوچیچ اعلام فهرست تیم ملی را به تعویق انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دراگان اسکوچیچ اعلام فهرست تیم ملی را به تعویق انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید