داروخانه هلال احمر بزرگترین توزیع کننده انسولین در مشهد است

به گزارش مجله مدیاپلیر، مدیر داروخانه هلال احمر خراسان رضوی گفت: داروخانه هلال احمر در مشهد بزرگترین توزیع کننده انسولین در این استان با کمبودهایی در تهیه و توزیع این دارو روبرو شده است.

داروخانه هلال احمر بزرگترین توزیع کننده انسولین در مشهد است

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران سید محسن بهشتی روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: داروخانه هلال احمر مشهد به همین دلیل به عنوان یکی از داروخانه های مرجع توزیع انسولین در خراسان رضوی، این دارو را به صورت قطره چکانی توزیع می نماید.

وی ادامه داد: پارسال داروخانه هلال احمر خراسان رضوی در هر نوبت دو هزار عدد انسولین از شرکتهای دارویی تهیه می کرد اما میزان کنونی تامین انسولین از این طریق به 200 عدد کاهش یافته است.

مدیر داروخانه هلال احمر خراسان رضوی گفت: بیشتر کمبودهای دارویی کنونی مربوط به اقلام وارداتی نظیر داروهای شیمی درمانی و داروهای مورد احتیاج بیماران خاص همچون دیالیزی، هموفیلی، تالاسمی، پیوند اعضا و ام.اس است.

وی اضافه کرد: این شرایط ناشی از آن است که شرکتهای تامین و توزیع دارو در تبادلات اقتصادی برای خرید دارو با چالش روبرو هستند.

بهشتی همچنین به دیگر مشکل داروخانه هلال احمر مشهد اشاره و بیان نمود: این واحد هم اینک بین 12 میلیارد تا 14 میلیارد تومان از سازمانهای بیمه گر طلبکار است.

وی گفت: دوسوم این حجم طلب اقتصادی داروخانه هلال احمر مشهد مربوط به بیمه سلامت و بقیه مربوط به بیمه های تامین اجتماعی و ارتش است.

داروخانه هلال احمر مشهد علاوه بر تامین داروهای بیماران خاص کار توزیع داروهای مورد احتیاج بیماران ژنتیک و پارکینسون را نیز در گستره استان شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی بر عهده دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 201

به "داروخانه هلال احمر بزرگترین توزیع کننده انسولین در مشهد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داروخانه هلال احمر بزرگترین توزیع کننده انسولین در مشهد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید