خبرنگاران صاحبان 48 واحد تجاری و مسکونی آستارا اجاره بهای خود را بخشیدند

به گزارش مجله مدیاپلیر، آستارا - خبرنگاران - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: صاحبان 48 واحد تجاری و مسکونی این شهرستان با بخشش اجاره فروردین و اردیبهشت ماه به پویش بخشش اجاره بها در ایام شیوع کرونا پیوستند.

خبرنگاران صاحبان 48 واحد تجاری و مسکونی آستارا اجاره بهای خود را بخشیدند

جهت دریافت خدمات الاچیق ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می باشد.

سامان ساسانیان عصر دوشنبه در فرمانداری آستارا افزود :عمده این واحدها شامل نانوایی، باشگاه های ورزشی و اغذیه فروشی است.

وی توضیح داد : این پویش با همکاری خبرنگاران با هدف ترویج مهر و مهربانی و یاری به آسیب دیدگان از شیوع کرونا راه اندازی شده تا در این راستا مالکان واحدهای تجاری و مسکونی تا زمان ریشه کنی بیماری کرونا مقداری از اجاره بهای املاک خود را نگیرند.

وی گفت : بازاریان و مالکان اماکن تجاری آستارا همواره در کارهای خیر مشارکت دارند و اکنون باید در کنار اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی همدیگر را در راستا گذر از بحران کرونا یاری کنند.

معاون فرماندار آستارا یادآور شد: فعالیت آرایشگاه ها و سالن های زیبایی، آموزشگاه های رانندگی، رستوران ها، اغذیه فروشی ها، طباخی و فست فودها، بازارهای روز و نمایشگاه ها، مجتمع های آب درمانی، گیم نت ها، باشگاه های ورزشی و بدن سازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه خانه ها و چایخانه ها به عنوان اصناف پرخطر همچنان ممنوع است.

بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و پنج هزار واحد تجاری در غرب گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده و بازار ساحلی با حدود هزار و 500 غرفه در حاشیه دریای خزر و گمرک، از مناطق اقتصادی و گردشگرپذیر این شهرستان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 401

به "خبرنگاران صاحبان 48 واحد تجاری و مسکونی آستارا اجاره بهای خود را بخشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صاحبان 48 واحد تجاری و مسکونی آستارا اجاره بهای خود را بخشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید